2025-05-06, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IgorMakarov
Kul avsnitt av oss idag!

Kul att någon tycker det!
Citera
2025-05-06, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
Jag lyssnade 20 minuter på Gott Snack med "praktikanterna" och det var ren och skär tortyr. Dom sitter som ett fjortisgäng och garvar högt åt sina egna skämt. Ingen har ett uns av "funny bones" och den roligaste i gänget är faktiskt August.

Vem i helvete tog in Sofia Keppel? Hon är som en miljon andra influencer brudar som tror det blir "kul snack" bara man pratar snusk. Nej. Det är per automatik inte kul och vi har förstått att du gillar porr nu.

Herregud. Lägg ner skiten. Fredrik har verkligen lyckas skrapa ihop resterna som blev kvar i vasken nu. Helvete. Gott snack var min "go to" för för 1-2 år sedan. Älskade skiten.

Haha, tänker exakt samma om fjortisgäng och Kappel. Stänger av nuförtiden när Sofia Kappel är med och får fritt spelrum att vara sådär skönt gränslös som bara en alldeles för sent revolterande Danderyds-brud kan vara. Mer Linda Skugge isf tycker jag, hon bidrar med analys och är kul att lyssna på. Om Max och Jesper tog över, understödda av August och gäster, hade GS varit som bomull för själen.
Citera
2025-05-06, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Kul att någon tycker det!

Vad var dåligt?
Citera
2025-05-06, 21:10
Medlem
Citat:
Vad var dåligt?

Haha tror du att jag är tillräckligt sjuk i huvudet för att lyssna på Kreml-sponsrad radio? Dra åt helvete.
Citera
2025-05-08, 08:53
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Nu tycker alltså Fredrik att Patreons som betalar för Gott Snack istället ska betala för hans satsning på det nya projektet i Rågsved. Det är väl ingen Patreon som bett honom om det, men han tycker det är fullt rimligt att låta praktikanter hålla i svajiga sändningar samtidigt som han gör nåt som är roligare för stunden. Och när han ändå skjutit ut sig kan han tydligen lika gärna börja sprida propaganda igen.

För att Fredrik ska förstå behövs det kanske en liknelse. Skulle det funka om alla som är anställda och känner motgångar på jobbet skiter i sina arbetsuppgifter och istället jobbar med egna projekt på arbetstid?
Citera
2025-05-09, 11:34
Medlem
Sofia Kappel är ett klockrent prospect för AMK, tillkämpat jobbigt skratt och hörs hela tiden men säger aldrig något roligt.
Citera
2025-05-09, 12:06
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet

Hade passat perfekt i AMK, där hade han kunnat ”hähä”-a högt i micken till sina egna tråkiga skämt.
Jösses vad sämst.

Citat:
Sofia Kappel är ett klockrent prospect för AMK, tillkämpat jobbigt skratt och hörs hela tiden men säger aldrig något roligt.

Du är verkligen förtjust att bolla mot en tänkt "dikotomi" mellan AMK och Gott snack..

Jag tycker ju AMK gått ner sig senaste 2-3 åren. Men inte pga för många löjliga komiker och för mycket skratt. Utan för att det blivit mindre komiker, mer sportkillar och musiktjejer och mindre skratt. Och för att den som driver programmet (soneby) uppenbart saknar intresse för nåt annat än att håva in månadslön och få slippa leda programmet.

Tycker du att Gott Snack är bra podd idag? Du är fortfarande fan av "Geniet" och hans sköna hangarounds? Har fått intrycket att GS här podden (liksom AMK) gått ner sig kraftigt senaste åren. Men man kanske borde lyssna?
Citera
2025-05-09, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Du är verkligen förtjust att bolla mot en tänkt "dikotomi" mellan AMK och Gott snack..

Jag tycker ju AMK gått ner sig senaste 2-3 åren. Men inte pga för många löjliga komiker och för mycket skratt. Utan för att det blivit mindre komiker, mer sportkillar och musiktjejer och mindre skratt. Och för att den som driver programmet (soneby) uppenbart saknar intresse för nåt annat än att håva in månadslön och få slippa leda programmet.

Tycker du att Gott Snack är bra podd idag? Du är fortfarande fan av "Geniet" och hans sköna hangarounds? Har fått intrycket att GS här podden (liksom AMK) gått ner sig kraftigt senaste åren. Men man kanske borde lyssna?
Nej, Gott snack är numera uselt till största del, mycket på grund av överrepresentationen av tråkiga sidekicks som nämnts. Geniet må vara en fitta men har komisk timing och hans gamla hangaround som byggde upp GS var roliga. Nu not so much. Absolut samma grundproblematik som både AMK och GS dras med.

Vet inte riktigt varför jag skulle älska nuvarande Gott snack bara för att jag stör mig på att de sista spillrorna - när man väl sätter sig för att försöka lyssna - påminner om den podd som Gott snack skulle vara en motvikt mot och som man uppskattade pga det.
Senast redigerad av efterskalvet 2025-05-09 kl. 12:28.
Citera
2025-05-09, 19:27
Medlem
Citat:
Nej, Gott snack är numera uselt till största del, mycket på grund av överrepresentationen av tråkiga sidekicks som nämnts. Geniet må vara en fitta men har komisk timing och hans gamla hangaround som byggde upp GS var roliga. Nu not so much. Absolut samma grundproblematik som både AMK och GS dras med.

Vet inte riktigt varför jag skulle älska nuvarande Gott snack bara för att jag stör mig på att de sista spillrorna - när man väl sätter sig för att försöka lyssna - påminner om den podd som Gott snack skulle vara en motvikt mot och som man uppskattade pga det.

Vi som styr nu, bara att vänja sig.
Citera
2025-05-09, 19:38
Medlem
Citat:
Vi som styr nu, bara att vänja sig.
Har vant mig för längesen. Brukar titta in typ varannan vecka när du och Dahlquist kör, och även Max såklart, men det sker ju alldeles för sällan. Resten håller inte måttet, det vet du också.
Citera
2025-05-10, 01:30
Medlem
bluemores avatar
Citat:
Vad var dåligt?

Haha du är så skönt edgy! Vem är som dig?! Bara rentav göra en fb-användare och svara på inlägg. Du är så nytänkande och skön!!!!
Citera
2025-05-10, 16:48
Medlem
Geniets instakonto avstängt, det andra instakonto av hans att bli det. Någon som vet om det blivit av nåt specifikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in