Citat:
Ursprungligen postat av
Manny545
Var tvungen att gå tillbaka och du har rätt, han var visst med på premiären, vet inte hur jag fick för mig att han inte var det haha, måste ha blandat ihop avsnitten.
Står ända kvar vid mitt förra inlägg dock, tycker Petrina borde ta över, hon har energi och engagemang samt bra radioröst, det är rätt skönt att ha en kvinna som styr lite med tanke på hur länge det var ett jävla grupprunk med Fredrik och praktikanterna där ett tag, hela program med ett gäng grabbar som sitter och garvar åt sina egna dåliga skämt

Jag tycker Fredrik visat att han vill bättra sig, sen får vi väl se hur länge det varar. Om han fortsätter dricka vin varje dag är han nog snart tillbaka i gamla hjulspår. Jag fortsätter vara patreon ett tag till, men numera lyssnar jag bara på kanske 3-4 avsnitt i veckan. Förut ville jag inte missa en sekund, men det är väl bara acceptera att dom dagarna är förbi.
Håller med om att Petrina gör ett bra jobb, hon är spontan och lite oförutsägbar på ett kul sätt. Lite dålig timing med bumprar och frågor ibland, men det piggar ändå oftast upp. Och som sagt, väldigt skönt att slippa grabbiga sändningar med praktikanter som skrattar åt varandras skämt.