2019-12-02, 18:57
Medlem
Är det någon i detta trasiga land som förstår hur feminister som vill att kvinnor ska kunna röra sig fritt, ha samma rättigheter som män, bestämma över sig själva och kunna vara trygga i alla lägen även vill "öppna sina hjärtan" och att massinvandringen ska fortsätta?

Jag får inte ihop detta då dessa MENA-invandrare, osv är allmänt kända för sin groteska kvinnosyn. De överrepresenterar kraftigt i våldtäktsstatistik och brott över lag.
De står bakom en vidrig religion med hederkultur och förtryck mot just kvinnor.

Hur tänker dom? Eller ännu bättre, hur tänker du?
Senast redigerad av Vihainen 2019-12-02 kl. 19:02.
2019-12-02, 19:04
Medlem
Iradeorums avatar
Det är nästan bara män som väller in från världens skithål. Hade det varit kvinnor så skulle du ha fått se protester från feminister. Där har du också svaret. För feministjuntan som styr Sverige handlar det dels om hat mot vita män men också om att få upp priset på fitta.
2019-12-02, 19:06
Medlem
Mjälls avatar
Detta ställningstagande är inte ett resultat av tankeverksamhet. Överge premissen att det är genomtänkt, så kommer du att enklare kunna förstå det.
2019-12-02, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Det är nästan bara män som väller in från världens skithål. Hade det varit kvinnor så skulle du ha fått se protester från feminister. Där har du också svaret. För feministjuntan som styr Sverige handlar det dels om hat mot vita män men också om att få upp priset på fitta.

Kul vinkel! Har jag inte tänkt på. Du har en poäng.
2019-12-02, 19:10
Medlem
Klownfaces avatar
Dom förstår inte att det har med kultur osv att göra utan tror att bruna människor är offer och har blivit indoktrinerade att tro att vita män är ondskan på jorden. Dom säger alltid att problemet är inte invandrare från jordens mest kvinnoförtryckande nationer utan problemet är MÄN, dvs dom har inte förstått någonting. Samtidigt som dom säger det har dom inga problem med att häva ur sig vad skit som helst om vita. Vita feministkvinnor är de mest bortskämda på hela planeten. En sak jag även märkt när jag legat med feminister (runt 6-7st) är att alla har haft 3 saker gemensamt allihopa: psykiska besvär, daddy issues och våldtäktsfantasier
2019-12-02, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Detta ställningstagande är inte ett resultat av tankeverksamhet. Överge premissen att det är genomtänkt, så kommer du att enklare kunna förstå det.

Tankeverksamheten verkar ju ändå vara att importerad våldtäkt är bättre än vit/arisk/germansk våldtäkt och på köpet så ökar man våldsamt antalet våldtäkter
2019-12-02, 19:20
Moderator
Meijis avatar
Passar nog bättre i här:

Politik: inrikes --> Feminism
/Moderator
2019-12-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Dom förstår inte att det har med kultur osv att göra utan tror att bruna människor är offer och har blivit indoktrinerade att tro att vita män är ondskan på jorden. Dom säger alltid att problemet är inte invandrare från jordens mest kvinnoförtryckande nationer utan problemet är MÄN, dvs dom har inte förstått någonting. Samtidigt som dom säger det har dom inga problem med att häva ur sig vad skit som helst om vita. Vita feministkvinnor är de mest bortskämda på hela planeten. En sak jag även märkt när jag legat med feminister (runt 6-7st) är att alla har haft 3 saker gemensamt allihopa: psykiska besvär, daddy issues och våldtäktsfantasier

Lät som att receptet på en feminazi speglar deras handlingar då med andra ord. Makes sense!

Dom går ut själva i ghetton på nätterna bara för att uppfylla sina drömmar om att bli våldtagen av en avart av något slag, dels för att äntligen få vara ett offer och även få lite uppmärksamhet.
Uppmärksamheten som de aldrig fick av sin vita fader med rasistiska åsikter.
Så det blir en jackpot, fantasin är nu verklighet, uppmärksamheten flödar in och äntligen hämnas på fadern genom att förverkliga hans största farhågor.
2019-12-02, 19:31
Medlem
Feminister som syns o hörs i media och säger sig representera kvinnors talan i Sverige...

Är de feminister?
Tycker kvinnor i allmänhet att dessa feminister för deras talan och så fall varför är inte feministerna större och exempelvis representeras i riksdagen?
2019-12-02, 19:33
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Feminister som syns o hörs i media och säger sig representera kvinnors talan i Sverige...

Är de feminister?
Tycker kvinnor i allmänhet att dessa feminister för deras talan och så fall varför är inte feministerna större och exempelvis representeras i riksdagen?

En majoritet av de kvinnor jag diskuterat den vilsekomna feminismen med har försvarat den mot min kritik. I synnerhet i min egen ålder (80-90-talister)
2019-12-02, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
En majoritet av de kvinnor jag diskuterat den vilsekomna feminismen med har försvarat den mot min kritik. I synnerhet i min egen ålder (80-90-talister)

De var konstigt...
Min upplevelse är helt annan.. Att de försvara feministiska traditionella värderinga och kampen att få bli behandlade som jämlik människa är en sak..

Men aldrig hört att de försvarar tokstollarna som säger sig (självutnämnt) representera den allmänna kvinnan.

Men upplevelserna är såklart olika...

Dock ett konstaterande... Varför är de inte i riksdagen? De borde vara ett av de största partierna?
2019-12-02, 19:43
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
De var konstigt...
Min upplevelse är helt annan.. Att de försvara feministiska traditionella värderinga och kampen att få bli behandlade som jämlik människa är en sak..

Men aldrig hört att de försvarar tokstollarna som säger sig (självutnämnt) representera den allmänna kvinnan.

Men upplevelserna är såklart olika...

Dock ett konstaterande... Varför är de inte i riksdagen? De borde vara ett av de största partierna?

De försvarar inte nödvändigtvis personer som Cissi Wallin eller Linnea Claesson men alltid idéer som det enorma lönegapet och dess betydelse som indikation på diskriminering, kvotering av olika slag, könsroller som i praktiken socialt konstruerade till 100% osv.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in