2022-12-12, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
.
Julskinkan verkar fixad!
Det låter väldigt oroväckande. Han ska nog vara väldigt försiktig så han inte drabbas av samma öde som offret i denna tråd. Han kanske borde varnas
Känns kusligt likt de Michael skrev om LA.
Citat:
Michael Ericsson
28 oktober 2017
·
Trevlig roadtrip till Småland med vännen Lina 🙂
Citera
2023-04-11, 01:19
Moderator
Lapapps avatar
Har precis kollat på Svenska fall-avsnittet om detta makabra fall. BO har ett tydligt intresse för vapen och har tidigare arbetat som kustjägare, men helt i förbifarten nämner de också att han är "utbildad barnläkare med flera år i tjänsten". Men av någon anledning hade han slutat med detta då dådet skedde? Något i livet verkar ha gått snett, det står skrivet att han hade god man av någon anledning. Det är svårt att förstå tycker jag. Oavsett vad mycket tragiskt att han blev mördad.
Citera
2024-02-14, 22:17
Sämsta avsnittet av svenska fall jag sett. Alla inblandade hålls anonyma så varken namn eller bilder visas och blir bara ett virrvarr av olika personer så i slutänden. Undrar varför dom i vissa avsnitt visar bild och namn.
Citera
2024-07-25, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoth
Efter lite mer undersökning vet jag namnet på alla förutom att jag nu vill veta mer om Anna Skogh. Vem är det och varför syns inte hon till mer?

Anna Skog heter numera Ella Andersson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in