2019-11-28, 21:08
Medlem
Majakarlsson021s avatar
Är tjejer med stora läppar bättre på att suga av? Eller varför tänder alla killar jag träffat på mina stora läppar?
Citera
2019-11-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majakarlsson021
Är tjejer med stora läppar bättre på att suga av? Eller varför tänder alla killar jag träffat på mina stora läppar?
Stora läppar är sällan stora just vid kontaktytan, alltså den biten som glider över ollonet/kuken. Läppar är rundade. Så nej, det gör ingen skillnad. Det är tekniken som avgör. Detta vet du mycket väl om, men nu vet vi att du har stora läppar, och det var ju det viktiga.
Citera
2019-11-28, 21:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Inga killar föredrar ankläppar.
Citera
2019-11-28, 21:17
Medlem
Brudar med ankläppar undviker vi till hundra procent. Horigt, fult och jävligt kass självkänsla så man måste operera. Väldigt oattraktivt. Läpparna gör ingen skillnad, tekniken gör.
Citera
2019-11-29, 07:57
Medlem
Citat:
Äkta stora välformade läppar är ofta vackert. De som har tryckt in diverse skit i läpparna ser i princip alltid bedrövliga ut. Tror det inte har så mycket med avsugning att göra utan mest att det kan vara estetiskt vackert.
Citera
2019-12-02, 21:22
Medlem
Det är visuellt. Precis som att de allra flesta kvinnor tänder på synen av en stor kuk men inte nödvändigtvis alla föredrar en stor kuk i fittan.
Citera
2019-12-09, 19:09
Medlem
Det finns inget mer avtändande än en tjej med ankläppar. Jag har funderat många gånger på vem som egentligen tycker att det är snyggt. Jag har inte hört någon än som gillar det iallafall
Citera
2019-12-10, 07:56
Bannlyst
Det är för att smala läppar utstrålar dominans. Medans fylliga läppar utrstrålar kvinnlighet.

Många undergivna kvinnor har väldigt fylliga läppar vilket är bra för mig då jag uppskattar undergivenhet.
Citera
2019-12-27, 16:51
Medlem
Enligt mig är det mycket trevligare med stora läppar. Både att bli avsugen av samt kyssa.

Ser 1000 gånger kvinnligare och sexigare också för den delen, ju större ju bättre.
Dock tror jag inte det egentligen avgör hur bra en kvinna är på att suga det är tekniken som flera tidigare skrivit.
Citera
2019-12-27, 22:48
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:

Smaksak. Jag gillar smala munnar med breda hårda botox/restylane-läppar. Breda negermunnar med slappa läppar kan vara avtändande, känns lite som att bli avsugen av en orangutang.
Citera
2019-12-27, 22:50
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyL
Det finns inget mer avtändande än en tjej med ankläppar. Jag har funderat många gånger på vem som egentligen tycker att det är snyggt. Jag har inte hört någon än som gillar det iallafall

Ja fast det är en viktig skillnad mellan normalstora botox/restylane-läppar (sexigt) och överdrivna sådana (smått avtändande, även om det fortfarande är lite porrigt). Smala breda munnar är som sagt absolut värst.
Citera
2019-12-27, 22:52
Bannlyst
Tänder killarna på dina läppar före eller efter du sugit av dem?

Om före - då ligger det förmodligen något estetiskt (sexuellt tilltalande) i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in