Citat:
Ursprungligen postat av
HighwayDelight
Min sambo berättade att någon stoppade något i hans polares drink, snubben ifråga uttryckte ett "coolt" o hällde i sig drinken, smått besviken över att inget hände
Ställer man ifrån sig drinken på ett offentligt ställe, får man fan skylla sig själv.
Har då aldrig hänt mig, å andra sidan bevakar jag allt noga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bobthebear
Tror snarare majoriteten av brudar snackar skit. Visst kan det säkert förekomma i enstaka fall men.
Av dom 2 tjejer jag vet om "drogad på krogen" så har bägge 2 tagit blodprover ihop med polisen/läkarvården, och dom har enbart visat alkohol i blodet. Om nu någon drogar någon med en downer, vad ska du göra med personen sen? bära hem henne på axeln när hon däckat? Till och med små mängder , vi snackar enstaka piller på 1-2 MG ihop med alkohol kan få folk att totalt slockna/ betee sig så pass odrägligt att väktare hade kontaktat polisen.
Nej det här är i majoriteten av fall bara jävla påhitt för att tjejen i gjort bort sig och försöker skylla det på något annat än alkoholen.
-
Jag blev drogad på Halta Lottas krog i Göteborg. Att bli drogad på krogen är det många tjejer, säkert killar också, som blir utsatta för.
Det var en skön sommardag, det var ungefär vid 16-17 tiden. Jag satt på deras uteservering, beställde mat o ett glas vitt vin.
Allt var ok, sen gick jag på toaletten.
Gick o beställde ett glas vitt vin till, det var skönt att koppla av efter jobbet.
Pratade med ett par killar som satt vid ett bord bredvid,
Sen minns jag bara att jag tydligen var inomhus, vad jag antar var där,
det var fruktansvärt!!
På nåt sätt kom jag hem den kvällen, jag kände mig totalt väck.
Somnade o vaknade med ångest
Vad hände med mig igår.. snurrade i huvudet… kände inget annorlunda i underlivet, så jag antog att jag hade en enorm tur
det tog säkert ett par dagar innan jag var någorlunda efteråt.
Jag ringde polisen o pratade med dom, dom sa det att den krogen vad ökänd för drogandet av tjejer/ kvinnor.
Dom la ner den för några år sen, det känns skönt.
Har läst boken som dottern till pappan som drogade o våldtog sin hustru, samtidigt lät han minst 50 män utnyttja henne.
Det har hållit på över 10 år!
Tydligen har han drogat dottern också, väldtagit o filmat henne till o med…
Äckliga människan!!!
Det är bland det vidrigaste jag hört.
Pappan är dömd, även en hel del av dom som också våldtagit henne.
Det känns skönt,
men den vidriga människan har förstört deras liv!!!