2019-11-23, 09:44
Medlem
brazilians avatar
Jag undrar varför såna som honom inte fixar sina länder efter studierna? Han kom till Sverige som 23åring för att plugga och blev kvar, får PUT och klagar. Varför kan han inte gynna Sverige genom att åka ner till Iran och skapa ett bättre samhälle där nere? SD vill ju hjälpa invandrare på plats, hur hjälper man invandrare om de kommer hit för PUT? Han säger ju emot sig själv.

Rashid Farivar - Sverigedemokraternas självhatande iranier!

https://www.youtube.com/watch?v=pocKb37Fonk
Citera
2019-11-23, 09:49
Medlem
knasen79s avatar
Så länge man rapar främlingsfientliga floskler så är man välkommen i Sverigedemokraterna, oavsett etnisk härkomst, sexuell läggning och klasstillhörighet.
Citera
2019-11-23, 09:53
Medlem
brazilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Så länge man rapar främlingsfientliga floskler så är man välkommen i Sverigedemokraterna, oavsett etnisk härkomst, sexuell läggning och klasstillhörighet.

Iran behöver utbildade människor som honom, varje år lämnar 150.000 utbildade iranier landet.

One in 4 of Iran’s most educated citizens leave their country when given the opportunity. They leave in search of greater social and religious freedoms and for better employment opportunities.

https://share.america.gov/irans-40-year-brain-drain/
Citera
2019-11-23, 09:57
Medlem
CyberIngmars avatar
För att man utnyttjar en möjligjet som är tillgänglig behöver man inte tycka att put är bra. Se på vänstern som skriker om att skatterna bör höjas, det är coolt att betala skatt. Oftast är det samma personer om de inte lever på bidrag som gör allt för att betala så lite skatt som möjligt skatteplanering.
Citera
2019-11-23, 10:00
Medlem
Citat:

Vilka främlingsfientliga floskler har han framfört? Citera, länka och motivera.
Citera
2019-11-23, 10:05
Medlem
Citat:
Är inte alla partier uppbyggda av floskler och slagord?
Citera
2019-11-23, 10:07
Medlem
brazilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
För att man utnyttjar en möjligjet som är tillgänglig behöver man inte tycka att put är bra. Se på vänstern som skriker om att skatterna bör höjas, det är coolt att betala skatt. Oftast är det samma personer om de inte lever på bidrag som gör allt för att betala så lite skatt som möjligt skatteplanering.

Han stör sig nog mer på att behöva bekosta annat pack som inte jobbar alls, men tänker inte på att han själv kostar de svenska samhället i längden.

https://twitter.com/rashidfarivar

Spana in hans twitter sida där han visar sitt missnöje mot regimen i Iran, men tyvärr använder han Sverige som plattform. Hur ska man rädda ett land när man sitter tusentals kilometer därifrån?
Citera
2019-11-23, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brazilian
Iran behöver utbildade människor som honom, varje år lämnar 150.000 utbildade iranier landet.

One in 4 of Iran’s most educated citizens leave their country when given the opportunity. They leave in search of greater social and religious freedoms and for better employment opportunities.

https://share.america.gov/irans-40-year-brain-drain/

America-gov ingen bias där inte...

Frågan är dock om fler iranier hade stannat kvar i landet om sanktionera lyfts och levnadsstandarden höjs. Men det tror inte jag, då deras religion gör att de inte kan tänka rationellt helt enkelt. De föredrar förtryck och ekonomiskt misär framför frihet och välstånd.
Citera
2019-11-23, 10:29
Medlem
brazilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrpenis
America-gov ingen bias där inte...

Frågan är dock om fler iranier hade stannat kvar i landet om sanktionera lyfts och levnadsstandarden höjs. Men det tror inte jag, då deras religion gör att de inte kan tänka rationellt helt enkelt. De föredrar förtryck och ekonomiskt misär framför frihet och välstånd.

Hur ska Iran förändras då? Ska alla fly?

Top Cleric Admits ‘Brain Drain’ Is A Problem

https://en.radiofarda.com/a/top-cleric-admits-brain-drain-is-a-problem/29815433.html
Citera
2019-11-23, 10:35
Medlem
Vad är problemet? Skulle SD ha principer och moral?

SD är bara bra om man tittar på helbilden. Kvinnor ska stanna hemma och män ska inte bli tvungna att försörja kvinnor som blir på smällen.
Citera
2019-11-23, 10:43
Medlem
brazilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajjaj
Vad är problemet? Skulle SD ha principer och moral?

SD är bara bra om man tittar på helbilden. Kvinnor ska stanna hemma och män ska inte bli tvungna att försörja kvinnor som blir på smällen.

Fast nu har SD börjat ändra sig, tror du syftar på Alternativ för Sverige.
Citera
2019-11-24, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brazilian
Hur ska Iran förändras då? Ska alla fly?

Top Cleric Admits ‘Brain Drain’ Is A Problem

https://en.radiofarda.com/a/top-cleric-admits-brain-drain-is-a-problem/29815433.html

Vi ska bomba dem tillbaka till stenåldern så klart! Finns det inga "Brains" som överlever bombningen, har man inget problem med "Brain Drain". Resten, slöddret och blivande ISIS-anhängare är ju så klart välkomna i Sverige.

Jag hatar mina grannar och tycker att de har det för bra. Jag vill ha fler ISIS-anhängare i Sverige för att då lever mina grannar sin liv i rädsla och det får mig att sova lite mindre dåligt på natten. Helst vill jag att mina grannar dör i terrordåd. Notera att jag inte stöttar ISIS eller terror, jag bara är missunnsam och hatar mina grannar och önskar att de råkar ut för sina värsta mardrömmar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in