2019-11-21, 23:03
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
1. Konstigt? Om hon försöker trycka bort han huvud vi oralsex?... Vems huvud tror du varit i vems skev då?
2. Vet du hur våldtäktsmän beter sig eller vad de tänder på eller hur kan du tycka det är märkligt?
1. Är du efterbliven? Det som är konstigt är att man inleder en våldtäkt genom att utföra oralsex.
2. Jag är inte efterbliven som du, så jag förstår att det måste vara ett undantagsfall.
Citera
2019-11-21, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
På klippet står det ju för fan en kvinna UTANFÖR DÖRREN när Apan trycker in henne på toan och våldtar henne. Men reagerar inte överhuvudtaget. Hur i helvete är det möjligt? Du kan ju åtminstone använda din röst o skrika på folk i restaurangen, fega kräk.
Ja, det undrar jag nog också (inte för att jag rättfärdigar någon våldtäkt). Ser på övervakningsfilmen att det är folk nära toaletten. En rejäl skrik och någon skulle förmodligen reagera. Hmm
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
En sak jag reagerade på med hennes berättelse är att hon säger att "han började oralt" och att hon försökte trycka bort hans huvud? Var det han som utförde oralsexet? Märkligt beteende när man våldtar någon...?

Håller med, märkligt. Svårt att tysta offret, hålla för munnen eller dylikt samtidigt som man går ner på offret....å andra sidan verkar ju äcklet one of a kind på ett negativt sätt o sjuk i huvet så utifrån det kanske inte så märkligt...
Citera
Medlem
Citat:
1. Är du efterbliven? Det som är konstigt är att man inleder en våldtäkt genom att utföra oralsex.
2. Jag är inte efterbliven som du, så jag förstår att det måste vara ett undantagsfall.

Om dina bästa svar är på det viset så ...mmm nja.. kanske du behöver ett piller till..
Våldtäkter som sker på detta sätt är ju inte så vanligt men så var det ju inte en så vanlig svensk heller..
Citera
2019-11-21, 23:08
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
Om dina bästa svar är på det viset så ...mmm nja.. kanske du behöver ett piller till..
Våldtäkter som sker på detta sätt är ju inte så vanligt men så var det ju inte en så vanlig svensk heller..
Haha, sluta fjanta dig nu, du missuppfattade helt och hållet vad jag över huvud taget sa, gå och lägg dig och återkom imorgon. "Våldtäkter som sker på detta sätt är ju inte så vanligt" jAhA hUr VeT dU dEt Då????
Citera
2019-11-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilmayo
Stött på denna filuren när jag vart i Gbg/avenyn o festat för nån månad sen. Han följer efter tjejer och trakasserar dem (pratar osammanhängande på ett oförståeligt språk (habbad?), rör vid dem) utan att förstå tydliga ”låt oss va” från tjejerna och knuffar från mig när jag kom för o hjälpa till. Sen fortsätter han efter andra tjejer och då jag inte är batman så påpekade jag detta för polis. I vilket fall så såg jag denne både på fredagen och lördagen när jag var där då, båda dagarna med liknande efterblivna beteenden och lika negativ respons från alla han närmat sig. Väldigt tydligt mentalt sjuk och möjligtvis även påverkad. Dessutom kan jag bekräfta att han är somalier (hörde lite warya kale osv).

Hoppas du informerat polisen så de, om de behagar gå ur sin polisbil, kan hålla ögonen öppna till helgen...
Citera
2019-11-21, 23:13
Medlem
Citat:
Haha, sluta fjanta dig nu, du missuppfattade helt och hållet vad jag över huvud taget sa, gå och lägg dig och återkom imorgon. "Våldtäkter som sker på detta sätt är ju inte så vanligt" jAhA hUr VeT dU dEt Då????

Jag jobbar ju såklart någonstans där man kan läsa om det varje dag ... puko!!
Citera
2019-11-21, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampost
Han liknar YouTubern som heter KSI.
KSI har nigerianskt påbrå.
Så skulle gissa på att han på bilden är från Nigeria, eller Congo.

Ser inte alls ut att vara Somalie, Eritrean eller Etiopier. Samtliga 3 har stora pannor.

Afrikaner har väldigt olika utseenden.

Vill även påpeka att nigerianer (och folk från congo) gillar att klä sig i just den typen av kläder. Det är många som har "lyxkläder" i Nigeria. De gillar mode. Inte alla, men många.

Är 99% säker han är nigerian. För ljus för att vara från Congo.
definitivt VÄST Afrika. Vi som vet vi vet. inte för det är nått o va stolt över , men jag kan se skillnaderna
Citera
2019-11-21, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen444
Hoppas du informerat polisen så de, om de behagar gå ur sin polisbil, kan hålla ögonen öppna till helgen...

Håller med... Om ni nu vet vem detta är så se till att informera om allt ni vet..
Alla människor i Sverige ska kunna vara ute när som helst och inte bli påhoppade av nån.
Inga kvinnor ska känna rädsla för att gå hem själv på kvällen.
O ingen alls ska bli utsatt för våldtäkt överhuvudtaget..
Citera
2019-11-21, 23:21
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen444
Jo jag pekade ut honom och då var han i full fart med att gå efter andra tjejer som försöker ta sig ifrån honom och snutpacket började efter en stunds velande röra sig mot denne men vet ej vad som hände då jag fortsatte med mitt eget festande.
Citera
2019-11-21, 23:23
Medlem
Citat:
Jo jag pekade ut honom och då var han i full fart med att gå efter andra tjejer som försöker ta sig ifrån honom och snutpacket började efter en stunds velande röra sig mot denne men vet ej vad som hände då jag fortsatte med mitt eget festande.

Det kan ju inte vara ett "löven" problem?.. Ta in personen.. häkta och åtala... Samla bevis...
Citera
2019-11-21, 23:23
Medlem
Citat:

Låter som poliserna i Gbg, inte konstigt att äcklet ff går fri o Efterlyst o allmänheten måste agera...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in