2019-11-21, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Någon som vet mer om denna individ? Skäggbarn?
Nä, nåt gick snett. Familjen är bra, pappan sverigeanpassad och trevlig, mammans familj helt ok. J spårade för flera år sedan av för mig okänd anledning. Fel umgänge??
Citera
2019-11-21, 13:42
Medlem
Ro0ger79s avatar
Polisen står utanför skolorna och övervakar, föräldrar har hämtat hem barn tidigare. Hot på video om skolskjutning?
Citera
2019-11-21, 13:43
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ro0ger79
Utländskt påbrå men born and raised Kirunabo. Hans far äger en pizzeria. Trevlig grabb, hjärtat på rätt ställe och lugn av sig.. tror jag dom flesta skulle beskriva honom som också. Skulle det stämma att han har med detta att göra så måste det vara psykotiskt.

Ok, tack så mycket. Enligt Ratsit bor han tillsammans med ett par i 50-årsåldern med helsvenska namn, kan dessa vara hans fosterföräldrar eller är han inneboende?
Citera
2019-11-21, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ro0ger79
Utländskt påbrå men born and raised Kirunabo. Hans far äger en pizzeria. Trevlig grabb, hjärtat på rätt ställe och lugn av sig.. tror jag dom flesta skulle beskriva honom som också. Skulle det stämma att han har med detta att göra så måste det vara psykotiskt.
Håller me om att de e en trevlig kille, men problem har han haft tidigare också. Lätt att ramla ner igen är de ju
Citera
2019-11-21, 13:46
Medlem
Citat:
Ok, tack så mycket. Enligt Ratsit bor han tillsammans med ett par i 50-årsåldern med helsvenska namn, kan dessa vara hans fosterföräldrar eller är han inneboende?
Mamma o styvpappa
Citera
2019-11-21, 13:47
Medlem
Ro0ger79s avatar
Citat:

Det är inte hans föräldrar. På google maps ser det ut som att det är flera brevlådor utanför huset så gissningsvis hyr han rum/lägenhet där.
Citera
2019-11-21, 13:53
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilda19
Mamma o styvpappa

Ok. Vi får väl hoppas att grabben får den hjälp han behöver.

Besökte en pizzeria mitt emot Scandic senast jag besökte Kiruna, kan det vara den som pappan äger? De serverade helt ok pizzor faktiskt.
Citera
2019-11-21, 13:59
Medlem
Citat:
Ok. Vi får väl hoppas att grabben får den hjälp han behöver.

Besökte en pizzeria mitt emot Scandic senast jag besökte Kiruna, kan det vara den som pappan äger? De serverade helt ok pizzor faktiskt.

Nej du är på fel pizzeria, Bertas ligger nere på coop och de tar enbart kontanter då de kör hälften svart.
Citera
2019-11-21, 14:04
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slickadkatt
Enligt uppgift Jos*F M*lh*m gripen. *=e

Josef är åtalad i flera mål eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Ett eller flera ärenden avser brottmål där Josef åtalats vid en eller flera domstolsinstanser
https://mrkoll.se/person/Josef-Melhe...kyqRaQulaTuerA
Citera
2019-11-21, 14:20
Medlem
Uteliggarns avatar
Hussein Jos*f M*lh*m

Enligt uppgifter till Aftonbladet rör det sig om ett grovt olaga hot. Den misstänkte ska ha filmat sig själv med ett vapen. Insatsstyrkan larmades till adressen.
Bilderna ska ha lagts ut i sociala medier

Polisen: "Ska ha hänt under natten"
Senast redigerad av Uteliggarn 2019-11-21 kl. 15:01.
Citera
2019-11-21, 15:10
Medlem
Haloumis avatar
Bilderna han hotat med ska tydligen finnas på sociala medier. Ingen som kan slänga upp på typ minfil.se?

Folk har ju sett video/bild när han laddar pistol och håller på.
Citera
2019-11-21, 15:13
Medlem
Det är alltså denna krabaten?

https://www.facebook.com/j*seph.melhem.5

*=o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem