Du behöver nog ha bra utstrålning och ett väl inarbetat säljtänk. Tänk att du säljer en upplevelse till kunderna.
Vissa tror alldeles säkert på sin förmåga men många har förmodligen ovan nämnda kvaliteter och ser att det finns en marknad för det.
Vid utformning av marknadsföringen bör man säkerligen vara lite försiktig med hur tjänsten beskrivs, men jag bedömer att riskerna i branschen i övrigt är bra låga.
Tror att det är Mediumgroup de äger en leksaksaffär också som går back...17 anställda på mediumlinjen och 2, 5 miljoner i vinst... ? Måste vara extremt lukrativt 21 kr/ min och bara lönekostnader på det?
En bekants mamma jobbade med sånt där, tanterna som sitter och pratar i telefon är någon sorts frilansare och är med på deras sidor för exponering, har för mig hon sade att hon fick 7 eller 9kr per påbörjad minut.
En bekants mamma jobbade med sånt där, tanterna som sitter och pratar i telefon är någon sorts frilansare och är med på deras sidor för exponering, har för mig hon sade att hon fick 7 eller 9kr per påbörjad minut.
Vet du om din mammas bekant tror att hon kan se in i framtiden eller var det bara för pengar?