2019-11-19, 17:11
Medlem
Hej.

Tänkte ta Winstrol tillsammans med testo.
Testo tar jag 250/mg 2 gånger/vecka.

Winstrol har jag läst mig till att man ska ta 20mg/dag. Måste man ta det varje dag eller går det att köra 75mg var 3:e dag. Tänkte på att en ampull innehåller just 75mg. Jag vill inte spara en öppnad ampull.
Citera
2019-11-19, 17:56
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wamawa
Hej.

Winstrol har jag läst mig till att man ska ta 20mg/dag. Måste man ta det varje dag eller går det att köra 75mg var 3:e dag. Tänkte på att en ampull innehåller just 75mg. Jag vill inte spara en öppnad ampull.

Du har missförstått. 20mg/dag refererar troligen till orala piller och inte injicerbar vätska. Vet inte vad du fått tag på men när jag körde winstrol depot 50mg eod ihop med en testo i veckan gav det bra effekt. Dock på tiden det fanns att få ifrån apotek, så mer eller mindre underdosering får du räkna med. En ampull åt gången är nog fint. För övrigt går det att spara i sprutan om du inte aspirerar och byter nål, men det är krångligt.
Citera
2019-11-19, 18:24
Medlem
Citat:
Hej.

Dom svider en hel del om du kör IM även om du blandar med olja så jag valde att köra insulinsputa och SC 0.5 ml varje dag vilket har funkat bättre från PIP-hänseende.
Bra tryck i Andromedica win-injekt tycker jag så du borde bli nöjd med resultatet fast ha koll på blodfetter och levervärden.
Citera
2019-11-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du har missförstått. 20mg/dag refererar troligen till orala piller och inte injicerbar vätska. Vet inte vad du fått tag på men när jag körde winstrol depot 50mg eod ihop med en testo i veckan gav det bra effekt. Dock på tiden det fanns att få ifrån apotek, så mer eller mindre underdosering får du räkna med. En ampull åt gången är nog fint. För övrigt går det att spara i sprutan om du inte aspirerar och byter nål, men det är krångligt.

Det var nog ett inlägg från dig som gjorde att jag testade win-injekt och det funkade jävligt bra när jag testade för två år sedan
Bra ökningar och behöll det mesta lång tid efter så det verkar vara något annat än winnar i tablettform även om ämnet är det samma.
Citera
2019-11-19, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Jag såg en dokumentär på Netflix (Ikaros) och han körde vätska och på hans schema stod det 20mg.
Ok men då funkar det bra med 1 ampull var 3:e dag.
Citera
2019-11-19, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Dom svider en hel del om du kör IM även om du blandar med olja så jag valde att köra insulinsputa och SC 0.5 ml varje dag vilket har funkat bättre från PIP-hänseende.
Bra tryck i Andromedica win-injekt tycker jag så du borde bli nöjd med resultatet fast ha koll på blodfetter och levervärden.
Jag är inte så hemma på alla termer än.
Vad betyder IM, PIP och SC?
Jag kör bara en kur med på 6-8 veckor och pausar efter det. Har kört en sådan kur på bara testo och ökade bra.
Citera
2019-11-20, 05:34
Medlem
Citat:
Jag är inte så hemma på alla termer än.
Vad betyder IM, PIP och SC?
Jag kör bara en kur med på 6-8 veckor och pausar efter det. Har kört en sådan kur på bara testo och ökade bra.

IM = intramuskulär injektion
SC = i detta fall Subkutan injektion, du kan även ramla över förkortningen här ibland som då kan referera till en känd profil här på forumet bla. eller hans shop.
PIP = post injection pain
Citera
2019-11-21, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
IM = intramuskulär injektion
SC = i detta fall Subkutan injektion, du kan även ramla över förkortningen här ibland som då kan referera till en känd profil här på forumet bla. eller hans shop.
PIP = post injection pain
Tack för förtydligandet 👍
Citera
2025-04-10, 20:33
Medlem
Använder denna tråd igen jag drog igång för några år sedan
Har nu fått tag på Winstrol som är oljebaserad!?!?
Vad jag vet så ska det väl vara vattenbaserat och vitt.
Köpte det för 6 månader sedan men har inte öppnat upp paketet förrän idag och ser då att den är oljebaserad och genomskinlig
Märke DEUSMEDICAL
Sen står det WINIMED 50
Stanozolol 50mg/ml

Någon som vet om det bara är att kasta eller är det riktiga grejer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in