Citat:
Ursprungligen postat av
mikael2
Islamisterna, kriminella gäng samt klaner kommer att slåss inbördes då dom gjort sig av med vänstern, dom duktiga idioterna.
Sedan delar dom upp delar av Sverige som dom får kontroll över.
Sedan kommer välutbildade svenskar i över medelklassen bilda stängda samhällen med skolor fälfärd och allt.
Spänningar mellan dom stängda samhällena och resten av samhället kommer att på gå hela tiden.
Dom flesta militärerna bevakar överklassamhällena
Sharia lagar ,hederskultur införs.
Dom högutbildade arbetskrafts invandrarna kommer att bli så rädda att dom flyr till andra länder.
Eller tillbaks till sina hemländer.
Muslimerna tar över jord och skogstillgångarna. LKAB och annat.
Det som blir över tar kineserna över.
Efter stora slagmål krig mellan svensk militär och muslimsk milis delas tillgångarna upp.
Välfärden försvinner nästan helt och hållet.
Våra nordiska grannar stänger gränserna och det införs visumtvång.
Svenskar som kan fly landet gör det
Det absolut första är inte alls långt bort tror jag, det kan nog i viss mån redan vara så.
Gated communities kommer vi definitivt att få betydligt fler av. I princip alla villaområden i Sverige är ju "gated communities" där det bor uteslutande svenskar men det kommer ju med assimilation och tiden att ändras även det och svenskar kommer att söka sig till varandra. I takt med att våldet ökar så kommer riktiga gated communites givetvis att upprättas i princip i alla städer där det bor mer än några tusen men det kommer att ta i alla fall ett par generationer innan vi ser securitasvakter i små kurer i Bollnäs eller whatever.
När svenskarna är de som får landet att gå runt och även så kommer vara i framtiden så blir det förmodligen så att militären till slut får skydda gated communities. Sharialagar och hederskultur har vi redan. Det är inget jag tror att regeringen kommer att godta rent juridiskt på bred front men det kommer nog finnas där medan man tittar åt ett annat håll.
Någonstans där tror jag att din "punktlista" tar slut. Våra grannländer kommer ju även de att förändras med tiden då inget av ovanstående är något vi kommer få se "imorgon" så när de väl händer så är även de så djupt inne i skiten att det är "för sent" att stänga gränserna och hålla på.
Något som jag definitivt inte tror är att svensk militär kommer att kriga mot muslimsk milis, jag tror snarare att svensk militär kommer att kriga mot svenska milis som desperat försöker ta tillbaka landet.
Men alldeles oavsett så är det så långt borta att ingen som läser det här den närmasta tiden lär få vara med om när det blir illa på riktigt, det är något för ofödda barnbarn det. Men det är svårt att spekulera kring, mitt i allt så kraschar hela välfärdssystemet och mitt i allt är det bara "svenskar" kvar.