Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Jag tror att det är T själv som skriker, och i falsett ibland, bråkar högljutt med sig själv, där runt 22-tiden. Var det ingen av grannarna som hörde vilket språk det bråkades på, vid 22-tiden? Någon granne trodde att det var en högljudd film......som de tittade på.
Jag tror T är helt ensam gärningsman, jag tror att sinnet rann till ordentligt på honom, plötsligt. Vad finns det för uppgifter på att W hade gjort slut, är det bara sms:et till Malin (?) på kvällen den 13/11? För det sms:et behöver ju inte hon ha skickat även om det kommer från hennes telefon. Det låter så konstigt att göra slut på kvällen, gå och sova, packa sina saker men sedan städa??? (Sms:et att damsugaren är trasig). Och att W:s mamma L frågar efter W:s kläder och får dem i 2 olika påsar......så W verkar ju inte alls ha packat några av sina saker, för att flytta.
De hade tydligen gjort slut tidigare till och från .. tydligen hade T gjort slut med henne.
W hade antagligen ingenstans att ta vägen, hon ville kanske göra slut men bo kvar ett tag.
De kände varandra ganska väl efter lång tid.
Den här gången tyckte kanske T att det fick ha ett riktigt slut och kände att hon menade
allvar.
Förstår inte varför T skulle fejka att hon gjort slut genom att med henne som avsändare skriva
att hon gjort slut.
Det skulle bara förvärra misstankar mot honom.
För att slippa misstankar borde han inte prata alls om att man gjort slut.
Att hon städade kan vara överenskommet. "Du får bo några nätter till hos mig om du
städar" ..eller något sådant.