2019-12-03, 16:33
Medlem
LeBronThurmans avatar
Annabella83 svarar Tinnietoy:
Citat:
Ursprungligen postat av Tinnietoy
Jag har läst alla svar och finner ingen matnyttig information som svarar på ts fråga om någon vet mer. Hur kunde ni koppla det till invandring? Ser inget samband. Goddag yxskaft
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Lär vara kopplad till utlänningar i vilket fall. Om du inte är medveten om att det är ytterst få svennar som ägnar sig åt sånt här är du både blind och döv och måste levt under en sten de sista 10 åren
Inlägg som ditt hör hemma i Politikforum och I&I.
I ABoK vill vi (d.v.s. de flesta som är intresserade av det specifika brottet) se info som utvecklar och för tråden framåt!
Vem som bott under stenar eller varit blind eller döv är enbart onödiga invektiv som pekar på en starkt begränsad IQ/EQ hos postare som är helt obekanta med begrepp som bl.a. retorik!

Kom igen nu Västerhaningebor! Någon måste ha sett något matnyttigt att hjälpa utredningen med?
Inlägg som t.ex.Kattendisels för tråden framåt när det gäller kringfakta runt något som inträffat!👍
Senast redigerad av LeBronThurman 2019-12-03 kl. 16:43.
Citera
2019-12-03, 16:51
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattendisel
Detta är ingen kille som inte gjort folk arga !!!
Han har inte rent mjöl i påsen .. hans fru hoppade ut från sovrummet fönster med minsta barnet , deras andra två gemensamma pojkar va hemma , samt 4 st familjehems barn .. helt övertygad att han visste att folk var förbannad på honom ..
Han e en jävel på att vissa upp sina dyra ägodelar och gärna berätta vad saker och ting kostar ... nu har han väl retat fel personer
Att visa upp sitt bling är ju inte kriminellt, men jag blir nyfiken på (det fetade) att han inte skulle ha rent mjöl i påsen?
Kan du utveckla detta vore jag tacksam!
Citera
2019-12-05, 21:07
Medlem
Var det detta som efterlyst tog upp ikväll?
Stämmer det att de är familjehem så skulle det kanske kunna vara något att rota i?
Citera
2019-12-05, 21:23
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs88
Stämmer det att de är familjehem så skulle det kanske kunna vara något att rota i?

Ja det var det. Fruktansvärt att bli attackerad i sitt eget hem och dessutom med småbarn hemma!
Citera
2019-12-05, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ja det var det. Fruktansvärt att bli attackerad i sitt eget hem och dessutom med småbarn hemma!

Ja verkligen, vill inte ens sätta mig in i känslan.

Men konstigt att det är så tyst i tråden?
Citera
2019-12-05, 21:56
Medlem
Har inget vettigt att skriva eller sylilt så behöver ni inte skriva... att påstå en massa skit är bara onödigt, hur vet ni att han inte har rent mjöl tex? Ni vet inte ett skit.
Citera
2019-12-05, 21:59
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnestaa
Har inget vettigt att skriva eller sylilt så behöver ni inte skriva... att påstå en massa skit är bara onödigt, hur vet ni att han inte har rent mjöl tex? Ni vet inte ett skit.
Upplys oss då, du som vet.
Citera
2019-12-05, 23:02
Medlem
2560ps avatar
Upplys oss nu, ni som vet! Vad är det för en lirare, rent mjöl eller inte? Det är ju inte utan att man börjar undra.

När inslaget kom upp i Efterlyst sa jag till frugan "Antingen är det någon som ville åt förre ägaren av kåken, eller så är han företagare". Lo and behold - företagare!
Citera
2019-12-05, 23:05
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs88

Kan finnas så många orsaker till detta, familjehemmet nämner du, dom verkar ha det gott ställt med flera företag som omsätter en hel del men visst alla gör inte vinster. Facebookvänner som sysslar med ljusskygg verksamhet men det har många av olika anledningar. Som sagt finns flera tänkbara motiv men stor eloge att han stod upp mot smutset.
Citera
2019-12-05, 23:17
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Upplys oss nu, ni som vet! Vad är det för en lirare, rent mjöl eller inte? Det är ju inte utan att man börjar undra.

När inslaget kom upp i Efterlyst sa jag till frugan "Antingen är det någon som ville åt förre ägaren av kåken, eller så är han företagare". Lo and behold - företagare!

Det skaver lite att hon var så snabb med att ta sig ut och även att de tryckte på "larmknappen" och fick kontakt med vaktbolag på den korta och stressframkallande stunden. Det krävs antingen träning eller rutin för att agera så snabbt och logiskt kan jag tycka.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...n-ber-om-hjalp

Citera
2019-12-05, 23:40
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det skaver lite att hon var så snabb med att ta sig ut och även att de tryckte på "larmknappen" och fick kontakt med vaktbolag på den korta och stressframkallande stunden. Det krävs antingen träning eller rutin för att agera så snabbt och logiskt kan jag tycka.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...n-ber-om-hjalp

Ja eller så gjorde hon bara helt rätt mitt i kaoset. Hon räddade ju sin makes liv hur som helst.
Citera
2019-12-06, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnestaa

Somna om!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in