2026-09-02, 18:51
Medlem
Finns ingen skriven på den aktuella adressen ?!
Citera
2026-09-02, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
Jag jobbade med henne under två olika perioder. Hon berättade att hon trivts bra i sin fosterfamilj.. hon sa att hennes biologiska föräldrar va väldigt gamla.. men inte mer än så. Första perioden hon jobbade hos oss va hon tillsammans med pappan till hennes barn, då va hon en normal trevlig tjej med god arbetsmoral. Andra perioden va efter de gjort slut och hon träffat Amb**rnsson.. hon dök inte upp till sina pass, hon va inte lika trevlig längre, väldigt nonchalant.. hon fick därmed inte jobba kvar hos oss.. sedan fick vi ifrån FK där de ville veta hur hon jobbat, varit sjuk, föräldraledig osv.. de blev nog ingen rolig historia för henne.. sen om hon har vänner idag eller hur hon mår idag kan ja inte bry mig mindre om..Jag hoppas hon mår riktigt dåligt.

En sådan person kan väl knappast ha några vänner (kvar)? Hon måste väl leva ett väldigt stillsamt och trist liv. Har hon ens ett jobb?
Citera
2026-09-02, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abm123

Har möjligen de båda sekretessmarkerade uppgifter? Definitivt peddot men kanske även hennes mamma fått det med tanke på att hennes dotter bor hos henne?
Citera
2026-09-02, 20:53
Medlem
Möjligt hittar ingeting ,finns några nya foto på dessa äckel hur dom ser ut idag
Citera
2026-09-03, 14:58
Medlem
Citat:
Jag jobbade med henne under två olika perioder. Hon berättade att hon trivts bra i sin fosterfamilj.. hon sa att hennes biologiska föräldrar va väldigt gamla.. men inte mer än så. Första perioden hon jobbade hos oss va hon tillsammans med pappan till hennes barn, då va hon en normal trevlig tjej med god arbetsmoral. Andra perioden va efter de gjort slut och hon träffat Amb**rnsson.. hon dök inte upp till sina pass, hon va inte lika trevlig längre, väldigt nonchalant.. hon fick därmed inte jobba kvar hos oss.. sedan fick vi ifrån FK där de ville veta hur hon jobbat, varit sjuk, föräldraledig osv.. de blev nog ingen rolig historia för henne.. sen om hon har vänner idag eller hur hon mår idag kan ja inte bry mig mindre om..Jag hoppas hon mår riktigt dåligt.

Tack för att du svarade.

Jag skulle vilja komma i kontakt med henne. För jag vill verkligen förstå vad som hände med allt.
Citera
2026-09-03, 15:16
Medlem
Citat:

Vadå ingen är skriven på den adressen?
Citera
2026-09-03, 15:45
Medlem
Länka den aktuella adressen för dom bägge ,häng ut svinen !!!!
Citera
2026-09-03, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
En sådan person kan väl knappast ha några vänner (kvar)? Hon måste väl leva ett väldigt stillsamt och trist liv. Har hon ens ett jobb?

Finns ju alltid människor som drars sig till såna.. men nä tveksamt hon har några vänner.. tveksam att hon ens hade så många vänner förut heller.. hon släpptes väl i början av sommaren, så tror inte hon ens försökt skaffa sig ett jobb.. och vem skulle vilja anställa henne?
Citera
2026-09-03, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barca2021
Tack för att du svarade.

Jag skulle vilja komma i kontakt med henne. För jag vill verkligen förstå vad som hände med allt.

Har inga kontaktuppgifter.. hon lever väl under skyddad identitet just nu.. men har läst här i tråden att hon bor med sin biologiska mamma. Varför vill du veta? Har du läst förundersökningen? Där får du svart på vitt hurdan person hon är.
Citera
2026-09-03, 17:53
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca2021
Tack för att du svarade.

Om du skulle få tag i hennes kontaktuppgifter, varför i hela friden skulle hon besvara personliga frågor ställda av en nyfiken flashbackare. Skärpning här nu.
Citera
2026-09-03, 17:57
Medlem
Citat:
Länka den aktuella adressen för dom bägge ,häng ut svinen !!!!

Finns några sidor tillbaka i tråden

Citat:
Finns ju alltid människor som drars sig till såna.. men nä tveksamt hon har några vänner.. tveksam att hon ens hade så många vänner förut heller.. hon släpptes väl i början av sommaren, så tror inte hon ens försökt skaffa sig ett jobb.. och vem skulle vilja anställa henne?

Till slut så kommer även hon tvingas till att försöka skaffa sig ett någorlunda liv och försörjning. Det är möjligt att tiden kommer medföra alldeles för mycket vatten under broarna så att en viss livsstil går att återskapa - men du har helt rätt. Domen kommer finnas där i många år.

Tycker givetvis inte ett dugg synd om en pedofil. Förmodligen utlandsflytt och börja om är ett alternativ men inte enkelt i hennes ålder. Tyskland och bordellklubbar eller eskort i Dubai skulle förmodligen fungera.
Citera
2026-09-05, 12:11
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Finns några sidor tillbaka i tråden

Till slut så kommer även hon tvingas till att försöka skaffa sig ett någorlunda liv och försörjning. Det är möjligt att tiden kommer medföra alldeles för mycket vatten under broarna så att en viss livsstil går att återskapa - men du har helt rätt. Domen kommer finnas där i många år.

Tycker givetvis inte ett dugg synd om en pedofil. Förmodligen utlandsflytt och börja om är ett alternativ men inte enkelt i hennes ålder. Tyskland och bordellklubbar eller eskort i Dubai skulle förmodligen fungera.

Dock så någon som är dömd för sexbrott mot barn mer eller mindre strandsatta i Sverige.
Du kommer inte bli beviljad inträde i länder utanför EU.
Och som EU utvecklas så kommer du snart inte kunna resa inom EU häller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in