2020-07-27, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
HAN är inte oskyldig!!! Förstår inte varför du försvarar honom så......ser du inte luckorna??? Förstår du inte sammanhanget? Du beter dig som att ditt liv hänger på detta och det inte de fakta som presenteras utan kommer med villfarelser och konstiga utlägg i dina inlägg....... Sätt dig ner och sov ruset av dig och LÄS ordentligt.......ORDENTLIGT......du vinner inte en fight genom att stå och vifta........ Raka slag och du vinner alla fighter!

Då tycker jag att du går raka vägen till polisstationen och berättar det du vet, som ingen annan kan se. Inte ens poliserna tydligen. Och så kan du passa på att lämna in en jobbansökan också, du lyckas ju med saker som ingen annan klarar!
Citera
2020-07-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
Hon lät dom inte titta i datorn, hon ville att de skulle komma tillbaka en annan dag så hon behövde rensa den innan på bilder och filmer... de tittade i datorn när CL inte va hemma.. när hon va och handlade med SJ till maten de skulle äta. Står tydligt o klart.
Ok, sorry, missuppfattade det. Är ju ändå märkligt man vågar lämna en uppenbarligen olåst dator med massa bevismaterial hemma när folk är där(även om det är bekanta och vänner). Normalt är man väl supernojjig och låser in datorn. O man vill väl inte sälja den, så nojjigt om nåt inte skulle vara borttaget eller om nån skulle lyckas göra en back up.. nä tycker det är udda men hon var kanske inte så vidare smart heller
Citera
2020-07-27, 20:27
Medlem
Citat:
Bra där! Nu börjar vi komma någonstans.Jag är ai princip av samma uppfattning som dig. Jag personligen TROR (bäst att vara tydlig annars kommer påven och viftar med staven) att EH i högsta grad kände till hans böjelser.På något konstigt sätt så är han som ngn jäkla sektledare som får med folk i sina böjelser.
Ja, verkar inte vara bättre än att folk ser upp till den sjuka fan i den inavlade lilla sekten han hade med sig. Han har nog hållit på med detta i många år och fått svaga och medberoende människor med sig. Låtsas älska dem mer ju mer sjukt de gör för honom. Man kan ju undra vad hans egna barn gått igenom
Citera
2020-07-27, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Vad har du för indikationer som tyder på att det skulle vara ett nätverk?

Det är bara en känsla/spekulation. Har inga belägg för det. Jag tänker nätverk då filmer delas och att det kanske kan förekomma ekonomiska motiv. Tror att det är vanligt att fler personer (än man tror) är inblandade i sådana här fasansfulla typer av brott. Men vad vet jag? Ingenting egentligen. Har ingen som helst koppling till någon av de inblandade bottenskrapen.
Citera
2020-07-27, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santalucia84
Ok, sorry, missuppfattade det. Är ju ändå märkligt man vågar lämna en uppenbarligen olåst dator med massa bevismaterial hemma när folk är där(även om det är bekanta och vänner). Normalt är man väl supernojjig och låser in datorn. O man vill väl inte sälja den, så nojjigt om nåt inte skulle vara borttaget eller om nån skulle lyckas göra en back up.. nä tycker det är udda men hon var kanske inte så vidare smart heller

Hon är inte speciellt smart nä, mappen va även döpt till Porr, säger väl en hel del? 🤷‍♀️
Citera
2020-07-27, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Vad har jag sagt som inte stämmer?

Det är en hel del. Ibland gör du helomvändningar.
En väldigt positiv sak med flashback är, man kan inte radera inlägg som man skrivit. De finns kvar så länge flashback finns kvar, även om man byter profil, så finns det skrivna kvar.

Jag orkar inte kopiera inlägg där du skrivit saker som inte stämmer, förhoppningsvis finns det någon vänlig själ som har ork för detta.
Citera
2020-07-27, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det är en hel del. Ibland gör du helomvändningar.
En väldigt positiv sak med flashback är, man kan inte radera inlägg som man skrivit. De finns kvar så länge flashback finns kvar, även om man byter profil, så finns det skrivna kvar.

Jag orkar inte kopiera inlägg där du skrivit saker som inte stämmer, förhoppningsvis finns det någon vänlig själ som har ork för detta.
Jag vet detta om Flashback lilla gubben. Jag tolkar detta som att du inte hittat ngt fel att referera till, för jag kan själv nämligen inte hitta det när jag går igenom mina inlägg. Är väl helt enkelt bara så att du inte håller med i mina tankar och spekulationer, därför benämner det som FEL, eftersom det inte passar ditt tankesätt!
Citera
2020-07-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommaren19
Hoppas på det, att de fortsätter undersöka andra personer runtomkring. Tycker att detta kan komma att likna ett pedofilnätverk. Finns nog många lik begravda i denna utredning.

Innan Andsved kommer med något konkret istället för vaga antydningar så ha trollfiltret påslaget. De som är tillräckligt gamla kanske minns pedofilringen i Bjugn under tidigt 1990-tal. En hetsjakt på inbillade pedofiler som startade på samma sätt som medeltidens häxjakter. Till slut blev antalet utnyttjade barn och pedofiler så orimligt stort att dimman i någon nykter persons ögon skingrades, och alla (tror jag) frikändes. Tyvärr hann både individer och familjer krossas för alltid innan dess. Gör inte en höna av en fjäder utan att tänka efter, om det är barnens bästa du är ute efter. Någon jävla substans mer än antydningar från ett anonymt nick på fb krävs allt om man ska medverkar till att dra igång ett drev. Jag vet inte vad Andsved är ute efter, men kan det t.ex. finnas en personlig agenda?. Mobbad i grundskolan och ser en chans att ge igen?
Citera
2020-07-27, 22:10
Medlem
Citat:
Hon är inte speciellt smart nä, mappen va även döpt till Porr, säger väl en hel del? 🤷‍♀️
Det va väl CAs dator. Är inte helt säker på att CL helt hade klart för sig vad som fanns på datorn, ngt misstänkte hon säkert , för det fanns ju bp lite överallt, men hon va inte speciellt försiktig med den. Såklart är hon ju blåst oxå! Hon fick iaf veta hut efter att CA fått reda på att datorn va borta, då blev det fart på henne, och hon skulle "fixa" det åt honom, han hade inget att vara rädd för! Hon skulle lösa detta!
Citera
2020-07-27, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det va väl CAs dator. Är inte helt säker på att CL helt hade klart för sig vad som fanns på datorn, ngt misstänkte hon säkert , för det fanns ju bp lite överallt, men hon va inte speciellt försiktig med den. Såklart är hon ju blåst oxå! Hon fick iaf veta hut efter att CA fått reda på att datorn va borta, då blev det fart på henne, och hon skulle "fixa" det åt honom, han hade inget att vara rädd för! Hon skulle lösa detta!
Hon verkar ju rädd för CA. Att hon själv skulle kunna råka illa ut verkar hon inte bry sig om, bara om att inget skulle hända CA och att han var oskyldig. Är det ngn som känner dessa personer och kan berätta mer om deras personligheter? Hur är deras familjer? Verkar ju extremt efterblivna
Citera
2020-07-27, 22:26
Medlem
Citat:
Säger inte han gjort det MEN han vet mycket mer än han medger! Dessutom blev han ju inte precis chockad när han fick saken förklarad för sig.Det är sådana saker som är lite typ konstiga.Han har enligt uppgift varit mer nervös än arg.Det visade han efter han varit på förhör hos polisen arg alltså.Sådana saker är relevanta i tråden.Har han tallat på sina barn??? Det vet jag inte men karlfan har vart jävligt skum enligt uppgift.Mer än så kan jag inte säga just nu.

Han har all anledning att vara nervös när du härjar runt på nätet med aternativa fakta. Du och dina diciplar (är det mer än en förresten) kampanjar ju för att han ska bli av med vårdnaden om barnen.
Citera
2020-07-27, 22:38
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Haha exakt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in