2019-11-12, 21:39
Bannlyst
Har inte detta gjorts förr?
Citera
2019-11-12, 21:41
Medlem
Det är väl projektet "sluta skjut" så det är inget nytt
Citera
2019-11-12, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Vad har du för belägg för sanningshalten i att mötet är en bluff?

Menar du att syftet är att visa handlingskraft inför allmänheten, eller bluffa de kriminella med syfte att åstadkomma en osäkerhet i leden?

Finns det ens en enda kriminell i de här sammanhangen som frivilligt sätter sig till bords med polisen?

GW pratar om att mordmotiv i de här sammanhangen kan handla om att någon har pratat med fel person. Polisen är väl själva sinnebilden för fel person?

Läs vad jag skrev bara och jag har ingen skyldighet att förklara mig för dig utan läs om istället och om du vill tro på det så gör det om du inte vill så gör inte det jag säger bara att alla 7 olika personer jag talat med som mer eller mindre känner allt och alla och är väldigt insatta har sagt ' jag vet faktiskt inte vilka dom 12 gängmedlemmarna skulle vara ' men men jaa who knows kanske stämmer vet bara inte vilka gängmedlemmarna är faktiskt
Citera
2019-11-12, 22:01
Medlem
Flashshits avatar
Är syftet med mötet att polisen skall dela ut några armband i plast?
Citera
2019-11-12, 22:10
Medlem
I ett sunt samhälle hade alla 12 fått en kula i bakhuvudet av säkerhetstjänsten under mötet och därefter undanröjts utan spår.
Citera
2019-11-12, 22:18
Medlem
RadioDDR1s avatar
Bland annat ska polisen ha varnat de kriminella men också bjudit dem på varsin pizza. Dagens möte var en del av polisens Sluta skjut"-projekt. En capricosa eller vesuvio hade inte varit helt fel så här på kvällskvisten.
Senast redigerad av RadioDDR1 2019-11-12 kl. 22:20.
Citera
2019-11-12, 22:21
Medlem
Atlasbokens avatar
Svenska polisen är ett stort jävla skämt! Håll er till era gay-pride tåg era förbannade förlorare. Låter buset få sådan makt att de måste stämma möten med dom. Vad händer med detta landet?
Citera
2019-11-12, 22:35
Medlem
Slutar maffiorna inbördeskriget nu, så kan dom fortsätta stärkas under folkets radar med polisens goda vetskap tills det blir en ännu farligare och starkare maktfaktor.

Politikerna kan säga till ett tämligen korkat folk att de "fått stopp på våldet". Polisen kan andas ut och låta kriminaliteten fortgå och spridas i det dolda.
Cancern fortsätter spridas utan behandling.
Citera
2019-11-12, 22:41
Medlem
beardbraids avatar
Nu är jag givetvis inte kriminell själv, men jag hade inte viljat köra konversationen "Du, jag var på möte med Aina och de tycker vi skall tagga ned.
Det finns risk för missförstånd.
Citera
2019-11-12, 23:18
Medlem
Enoch.Thulins avatar
-"Om det skjuts ett enda skott till, eller sprängs en enda bomb till. Så kommer vi att hämta er i hemmet, bakbinda er med taggtråd, slänga upp er på ett lastbilsflak, köra ut er i skogen & avrätta er med nackskott (kulorna doppade i grisblod)"-

Det hade nog funkat. Allt annat är bortkastad tid.
Citera
2019-11-12, 23:19
Medlem
Sverige idag liknar inget annat land.Varför? Vi ser att polisen står maktlös inför det som händer idag med mord,sprängningar m m.Är det möjligt att myndigheterna har tappat kontrollen? Nej det tror jag inte.Men varför gör de ingenting?Varför har människor lämnats åt de kriminella på det viset?Finns inget man kan göra?Militären?kan man sätta militären mot kriminella? Vakna svensson! Det som händer,händer bara för att det tillåts hända.Den djupa staten planerar något annat men den vill att du är sysselsatt med något annat.Du får inte se och förstå vad det är som är i görningen.Du har litat på din regering och de för dig bakom ljuset. Något stort är i gång. Var uppmärksam.Kommer ni ihåg Utöya ? Tvillingarna? Paris massakern? Var observant ! Öppna ögonen och lyssna ! Den djupa staten har planerat och genomför något som är av stor betydelse för detta lands framtid .
Citera
2019-11-13, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
-"Om det skjuts ett enda skott till, eller sprängs en enda bomb till. Så kommer vi att hämta er i hemmet, bakbinda er med taggtråd, slänga upp er på ett lastbilsflak, köra ut er i skogen & avrätta er med nackskott (kulorna doppade i grisblod)"-

Det hade nog funkat. Allt annat är bortkastad tid.

Spot on. Det är det enda språk de förstår. Det skulle inte förvåna mig om dem blev erbjudna jobb och bostad på okänd ort. Samtidigt som hederliga människor kämpar hårt för att hitta jobb och bostad utan hjälp från någon. Så äckligt provocerande att det daltas med dessa jävla svin. Only in Sweden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in