2019-11-11, 22:36
Medlem
F*ed*ik Ka*lsson. *=R
Har länge försökt hitta någon info här på forumet om denna tragiska individ som varit/är polis i Kristinehamn.
Har florerat mycket historier genom åren och även jag blev oskyldigt utsatt av denna psykopat i vardagen och en anmälan gjordes till hans chef för många år sedan.
Droger, förföljde exflickvän i tjänsten, hot och otaliga tjänstefel är vad jag hört om honom.
Sista jag hörde i vintras så hade han blivit förflyttad till Karlskoga och blev senare avstängd med lön?
Hoppas någon sitter inne på någon information för allt jag hört är rykten.

Mvh
Citera
2019-11-11, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lambipap
F*ed*ik Ka*lsson. *=R
Har länge försökt hitta någon info här på forumet om denna tragiska individ som varit/är polis i Kristinehamn.
Har florerat mycket historier genom åren och även jag blev oskyldigt utsatt av denna psykopat i vardagen och en anmälan gjordes till hans chef för många år sedan.
Droger, förföljde exflickvän i tjänsten, hot och otaliga tjänstefel är vad jag hört om honom.
Sista jag hörde i vintras så hade han blivit förflyttad till Karlskoga och blev senare avstängd med lön?

Mvh

Har han verkat länge här i Kristinehamn? Aldrig hört talas om honom trots att man varit bosatt här i 12 år?
Citera
2019-11-12, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnaro
Har han verkat länge här i Kristinehamn? Aldrig hört talas om honom trots att man varit bosatt här i 12 år?
Han är född - 88 men var tydligen väldigt ung när han blev polis.
Citera
2019-11-12, 09:38
Medlem
Det är tämligen vanligt med psykiskt instabila personer inom polisyrket.
Det är därför man söker sig dit.

Denna HorBosse är i gott sällskap.
Citera
2019-12-12, 04:43
Medlem
Snyggingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lambipap
F*ed*ik Ka*lsson. *=R

Mvh
Menar du den snygga konstapeln?
Kan liksom inte finnas många poliser med samma namn i Krillehålan. Det enda jag vet om honom är att vi haft ONS en gång och sedan fick jag veta att han även legat med min väninna som varit förälskad i honom i många år.
Kan du berätta mer? Varför är han psyko? Aldrig fått det intrycket av honom.
Citera
2020-06-17, 21:44
Medlem
Fel

[quote=Gunnaro|69270716]Har han verkat länge här i Kristinehamn? Aldrig hört talas om honom trots att man varit bosatt här i 12 år
Senast redigerad av Mlp1218 2020-06-17 kl. 21:53. Anledning: Fel info
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in