• 1
  • 2
2019-11-14, 02:31
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredenJesus
säger du, men vem var det som pratade något om en domstol?

Det är i domstol som avtal prövas när allt kommer omkring. Innan avtal nått dit, så är de inga avtal över huvud taget.

Citat:
det räcker att en person tror att det gäller, för att den ska bli paralyserad så fort det blir tals om att de kanske bryter mot reglerna som de satt upp.

Ya, katolska pedofiler använder samma metod när de övertygar småpojkar att bli sex-slavar för manliga präster i celibat... Ökad Allmänbildning är boten emot sådana företeelser.

Citat:
och då ni är så säkra på er sak, att ett sådant avtal inte gäller. det var någon tidigare som hänvisade till en mer eller mindre specifik lagtext t-om. så undrar jag om ni har ett prejudikat som bevisar tesen ni driver i det här fallet, eller är det så att ni kommer med tomma löften?

I would easily beat them in a court.

Citat:
vi säger ett scenario där en person fått anställning på det där företaget - jobbar kke 20 timmar i veckan med att låtsas vara en liten flicka vid datorn, drar i snoppen hälften av de timmarna, och det är en massa perversa gubbar som fått tag på den. personen ljuger och ljuger, för att få tiden att gå. kanske lovar saker som den aldrig nånsin hade tänkt utföra i verkligheten. och personen på andra sidan kanske får reda på att det är en person som driver bara till slut, kanske blir arg, eller kanske får ett erbjudande från företaget ifråga om de vill ha personens riktiga namn och address för en viss summa pengar.

Det finns inte en chans i helsike att företaget skulle lämna ut den anställdes uppgifter i det läget.

Citat:
det kan till slut visa sig bli en mycket tråkig situation.

för utpressaren..

Citat:
och på tal om Djävulen, en gång hade jag faktiskt en syn eller snarare en dröm där de var som om jag fick se en tjej som var mer eller mindre naken och satt på en stol, och hon var väl på väg att börja onanera, som jag kommer ihåg det och jag blev upphetsad, men DÅ var det som om liksom en gardin drogs bort och så såg jag att det var en snubbe där bakom som kom fram från mörkret och jag vaknade. har inte kollat på porr sedans dess, faktum är att jag hade slutat något år tidigare t-om.

Drömmar speglar de undermedvetna önskningar vi har och som vi inte gärna vill- eller kan bearbeta- eller exponera i vårt dagliga liv.

Citat:
och btw så lär porr och skit vara sånt de perverterar oss för att ta över våra länder.

Porr är en monetär guldgruva som riktar sig till människor som föredrar Fantasi före Verklighet.

Citat:
de gör oss slavar till synden medvetet.

Jag tror att du premierar ditt eget medvetande och din egen självkontroll alldeles för lite.
Noone but You can provoke You to willingly become a Slave.

Citat:
det finns riktiga jävlar alltså,

Förnekelsesyndrom.
Man lägger energi på att hitta utomstående orsaker till problem som i själva verket är inneboende personliga egenskaper.

Citat:
och inte för att jag vill rekommendera det så finns deras version nedskriven i "zions protokoll av de äldre" och skitsamma vad folk påstår, att det är hoax, så är det forfarande den ondes röst, fadern till alla lögner! att studera skiten kan göra en rikligt förbannad så jag varnar er att inte läsa det om ni inte känner att ni har beskydd av den sanna och heliga Anden. i Jesus Namn , såklart.

För att ha ett användarnamn som åkallar Jesu namn i samband med en form av Fred, så verkar du vara otroligt inställd på att skapa konflikt mellan folkgrupper snarare än Fred emellan dem.

Vad tror du Jesus skulle säga om dig om *han* såg dina poster i detta nu?

*host host* *False Prophet* *host host*
Citera
2019-11-14, 13:26
Bannlyst
jag är fullt medveten om att JESUS KRISTUS DEN LEVANDE GUDEN ser vad jag gör och övervakar mig och hjäper mig.
Citera
2020-06-13, 22:18
Bannlyst
tänkte starta en ny tråd men är väl onödigt.

undrar om det inte kanske är nån f-d anställd på "jobba-hemifrån" som har lust att avslöja om bedragarverksamheten.
Citera
2020-06-14, 10:37
Medlem
Questioneers avatar
Citat:

undrar om det inte kanske är nån f-d anställd på "jobba-hemifrån" som har lust att avslöja om bedragarverksamheten.
Vadå, har du blivit lurad av dem, då förtjänar du nog det. Nätdejting är patetisk, ännu mera om man lägger pengar på sånt.
Citera
2025-03-14, 12:25
Medlem
Citat:

Vad är det för speciellt jobb du avser? Jag har skrivit avtal att man inte får avslöja någonting, få blir man skadeståndsskyldig.
Citera
2025-03-14, 19:21
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Arbetsliv och arbetsmarknad --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto