Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-10, 12:35
Medlem
elbels avatar
Riktad mot kvinnor MEN extremt intressant trodde jag aldrig skulle säga om en podd
Är den bannlyst här på flashback eller ingen som vågar lyssna på kvinnor?
Citera
2019-11-10, 13:05
Medlem
holmiums avatar
Den kanske inte har uppmärksammats.

Man och kvinna i rashomogena stabila förhållanden är den enda grund ett fungerande samhället kan vila på.
Citera
2019-11-17, 08:11
Medlem
En bekant tipsade mig precis om den här tråden, jag sökte själv häromdagen men den dök inte upp då av någon anledning. Kul att podden uppskattas! Jag rekommenderar verkligen att man lyssnar på 50 skillnader-serien och avsnittet om abort. Tyvärr har podden inte nått ut så mycket som jag tror att det behövs men jag hoppas att fler upptäcker oss nu när det blir lite mer marknadsföring

Här finns alla avsnitt och länkar till sociala medier:

https://www.spreaker.com/show/3073254

Kram på er!
/Freja 🌺
Citera
2019-11-17, 12:49
Lyssnade på feministpsykos-avsnittet, tyckte det var bra fast jag är allt annat än höger.
Citera
2019-11-19, 23:19
Medlem
Johan-Palms avatar
Det är en bra podd. Riktigt trevlig att lyssna på (till skillnad från Radio Regeringen som tyvärr var "den nationella kvinnopodden"). Det behövs en bra nationell kvinnopodd. Freja har dessutom ett väldigt härligt sätt att prata på.

Dock stör jag mig på att Sofia (tror det är hon) ska erkänna en massa saker hela tiden såsom vilka olika raser hon legat med eller velat adoptera. Snälla sluta bara.

Förutom det så TACK för att ni finns. Kommer garanterat lyssna mer.
Citera
2019-11-21, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Den kanske inte har uppmärksammats.

Man och kvinna i rashomogena stabila förhållanden är den enda grund ett fungerande samhället kan vila på.

+1 på den. Är därför jag gör det jag gör.
Citera
2019-11-21, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Lyssnade på feministpsykos-avsnittet, tyckte det var bra fast jag är allt annat än höger.

Tack, vad kul! ♥️
Citera
2019-11-21, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-Palm
Det är en bra podd. Riktigt trevlig att lyssna på (till skillnad från Radio Regeringen som tyvärr var "den nationella kvinnopodden"). Det behövs en bra nationell kvinnopodd. Freja har dessutom ett väldigt härligt sätt att prata på.

Dock stör jag mig på att Sofia (tror det är hon) ska erkänna en massa saker hela tiden såsom vilka olika raser hon legat med eller velat adoptera. Snälla sluta bara.

Förutom det så TACK för att ni finns. Kommer garanterat lyssna mer.

Jag hade också lite svårt för RR när jag försökte lyssna på dem, tycker det är bra att det finns flera att välja på så att man kan hitta det som passar en. Alla har ju olika poddstil... Sofia har också sin egen som är mer utlämnande än min, det är helt frivilligt att välja att inte lyssna om man stör sig för mycket.

Det kommer bli lite organisatoriska förändringar snart, förhoppningsvis blir det mer regelbundna släpp då - typ varje eller varannan vecka om jag får ihop min planering!
Citera
2019-11-22, 20:52
Medlem
SaboMuggades avatar
Trevlig podcast!
Citera
2019-11-25, 10:18
Medlem
Nytt avsnitt ute! Denna gång om preventivmedel och p-piller. Lyssna på när vi berättar om poddförändringar, Damernas dag och så försöker vi förstå oss på hur en femidom fungerar...

https://www.spreaker.com/episode/20235214
Citera
2019-11-25, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Trevlig podcast!

Tackar ödmjukast!
Citera
2019-11-27, 08:42
Medlem
Idag är jag (Freja) med i Svegots Sverige vaknar.
In och lyssna! http://svegot.se/radio
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in