2019-11-13, 17:37
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Danska bt.dk rapporterar att små skitungar skickar bilder på den döda pojken samt hånmeddelanden till pojkens familj på sociala medier. Fy fan, vilka kräk som rör sig i Malmö. Barnmördande gangsters. Skamligt att det inte görs mer från politiskt håll mot denna totala havarering av kulturen i de svenska städerna.
Det visar med all tydlighet att det är skillnad på folk och folk i Sverige.

Om jag hade dödat någon så hade jag inte varit så otroligt dum att jag hade dokumenterat attentatet och sedan dessutom spridit bilderna vidare. Som jag ser det så visar detta att gärningsmännen vet att svenska myndigheter inte kommer att jaga dem, till skillad från när svenskar begår brott. Om en svensk hade klippt två småbabbar så hade det blivit rena palmeutredningen, men nu händer inget. Det är verkligen sorgligt att svenskar skall behöva känna att lagen endast gäller oss.
Citera
2019-11-13, 17:40
Medlem
Citat:
Nu går polisen ut och söker vittnesuppgifter kring de två misstänkta gärningsmännen, som ska ha färdats på en svart damcykel och en vit cykel.

Citat:
Den ene gärningsmannen ska ha varit klädd i ljusa kläder, den andre i mörka kläder.
Gärningsmännen ska enligt polisen ha varit maskerade.

https://www.expressen.se/kvallsposten/polisen-soker-vittnen-efter-mordet-jaffar/
Citera
2019-11-13, 18:02
Medlem
Secs avatar
Tog en fafafel på stället bredvid pizzerian idag och gick förbi "minnesplatsen"

Stod ett gäng lallare och såg allvarliga ut medans jag gick förbi och mumsade min falafel. Jävla hyckleri att inte samma människor sen ställer sig vid busshållplatsen där den stackars tjejen nästan blev ihjälslagen.
Citera
2019-11-13, 18:20
Medlem
För mig och andra som inte är från Malmö. Hur många olika gäng finns det i staden?
Är alla i krig mot alla?
Citera
2019-11-13, 18:27
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Detta är ett resultat av Sveriges hårda drogpolitik. Svennen ska knarka och blatten ska leva men tyvärr är det för många blattar på Svennes rygg så dom börjar döda varandra för Svennes slant.
Citera
2019-11-13, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Inte i Malmö, där är det som att du säljer smuggelcigg till kompisarna.

Hahaha tror du det är andra lagar i Malmö? Lika kriminellt där som i resten av Sverige
Citera
2019-11-13, 18:59
Medlem
Kloka ord från GW bara in med dom och tillsätt en specialstyrka👍

https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/gw-det-ar-personer-du-slapar-in-till-finkan/
Senast redigerad av Larunko 2019-11-13 kl. 19:04.
Citera
2019-11-13, 19:30
Medlem
https://www.expressen.se/kvallsposten/polisen-soker-vittnen-efter-mordet-jaffar/
Okej kära snut grisar om ni nu vill ha hjälp från vittnen varför lägger ni inte ut bilder eller filmer på dem istället?
Ni är fan helt jävla värdelösa alltså.
Senast redigerad av Bombaclap 2019-11-13 kl. 19:34.
Citera
2019-11-13, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Tre skott i magen och ett i käken.
Då dog han nog
Citera
2019-11-13, 19:34
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Då dog han nog

Nej. Opererades ut kulorna i magen igår eftermiddag.
Citera
2019-11-13, 19:36
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Mycket intressant, skulle va intressant om vi får reda på vem släktingen till ahmad som ingår i nydala gänget är. Ja wass1m var de som sköt AG om jag ej minns fel. Sägs ju att AG varit efter honom sen dess... skulle dessa 2 vilja byta ifrån AGs gäng till Wass1m och nydala så skulle de ju definitivt ses som ett svek från AGs läger

Någon/några såg ju enligt uppgift i tråden, AG och några av hans anhängare nånstans inte allt för långt ifrån efter skjutningen. Är det någon av er som vet hur de var klädda?
Citera
2019-11-13, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Hahaha tror du det är andra lagar i Malmö? Lika kriminellt där som i resten av Sverige
Faktiskt verkar det som att det är andra lagar här! Polisen släpper mkt, och låtsas att inte se ännu mer. Många står över lagen här, och det blir värre och värre. Då både poliser, åklagare, politiker och andra myndighets personer lever under hot, och vågar inget annat än att släppa på skiten. Så sjukt har det blivit här! (det gäller naturligtvis inte alla)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in