2019-11-03, 09:55
Medlem
Jag har länge letat efter en säker metod som kan få mitt kapital att växa riktigt bra med så lite ansträngning/arbete från mig som möjligt. Pengarna gör jobbet och inte jag alltså. En passiv inkomst. Att bli en daytrader gick bort direkt, krävs alldeles för många timmar varje dag och där kapitalet inte garanteras öka för allt slit. Tittade även på Rebelbetting, en halvautomatisk mjukvara som letar upp arbitrage spel åt dig inom sport. Men även där krävdes det att man var ansluten till datorn flera timmar per dag för att hinna med. Så det gick också bort.

Men jag insåg att arbitrage med rätt mjukvara skulle lösa mitt lilla problem. En helautomatisk mjukvara som gör 99% av jobbet och den lilla procent som krävdes av mig var att tillföra kapitalet som krävdes. I vanliga fall inom Arbitragehandel inom sport så måste man ha pengar på minst 5-10 olika bettingsajter och helst ännu fler. Att administrera detta är både krångligt och tidskrävande.

Det jag sökte efter var ett företag och mjukvara som förvaltade mitt kapital och hade sina egna spelkonton på alla dessa bettingsajter där mina pengar gjorde jobbet. Slutligen och äntligen så dök den möjligheten upp nu i september, och jag var inte sen att hoppa på tåget.

Med arbitrage handel så krävs det ett hyfsat startkapital för att ge en bra avkastning. Så minst 10 000 kr är vad som krävdes när jag började. Jag skulle helst börja med ännu mera och få ännu mera avkastning men min ekonomi tillät inte det. Så jag får nöja mig med 6-8% garanterad avkastning per månad istället för 10-22% med ett kapital från 100 tusen och uppåt. Eftersom man hela tiden skjuter in vinsten och startkapitalet in i nya trades så blir det en bra ränta på ränta effekt. Så kapitalet växer sig bra på några år. Men som sagt, med ett stort startkapital så får man en avkastning på 10 000 kr och uppåt per månad - garanterat. Så det är målet för mig.

I tid så krävs det bara 5-10 minuter i månaden och ett litet barn på 8 år skulle kunna göra jobbet för det krävs inga förkunskaper. Så alla kan göra det.
Citera
2019-11-03, 09:59
Medlem
Varför låter det som att texten är översatt från en amerikansk TV-SHOP-reklam? Uppenbart att flashbacks databas blivit hackat ett antal ggr.
Citera
2019-11-03, 10:07
Medlem
Nja, jag skrev lite allmänt hur jag har hittat en bra metod att få mitt kapital att växa utan att bomba inlägget med en massa länkar till någon sajt eller liknande. Folk är allmänt skeptiska och kommer med konspirationsteorier ofta här. Så ditt svar var ganska typiskt för hela den här sajten. Om man är intresserad av vad jag skrev så kan man fokusera på det. Önskar ingen debatt om nåt annat som folk inbillar sig. Då kommer den här tråden att balla ur snabbt.
Citera
2019-11-03, 21:36
Medlem
Jag tror inte för ett ögonblick på detta. Det finns ingen som kan garantera 6-8% per månad.

Varför lägger du inte ut en länk till företaget?
Citera
2019-11-04, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AktieStrindberg
Jag tror inte för ett ögonblick på detta. Det finns ingen som kan garantera 6-8% per månad.

Nu tror jag inte att en länk kommer att förändra din inställning. Medans jag skriver i den här tråden så sitter folk i Asien och tjänar flera 100 tusen i månaden tack vare Aqua mjukvaran. Medans i Sverige så sitter folk och hoppas och bönar och ber att deras kapital ska växa iallafall några % år. Tack vare arbitrage handel och den nya teknologin och det snabba Internet som finns idag så är spelreglerna helt andra jämfört för 10-15 år sedan. När en helt automatiserad mjukvara utan mänskliga misstag gör affärer under sekunden - 5 miljoner trades per månad utan en enda förlustaffär - så varför inte hoppa på tåget?
Citera
2019-11-04, 18:01
Medlem
Vad är det egentligen syftet med dina inlägg?
Vad är det som du vill diskutera?
Citera
2019-11-04, 18:38
Medlem
Citat:

Jag tror även inte på det, dock har jag själv sett stora spread mellan olika crypto exchange i världen ex på BTC. Så hade man haft konto på olika exchange där hade man lätt kunnat tjänat minst 5-10% direkt på arbitrage.

För finns alltid olika möjligheter på arbitrage men att skulle finnas automatisk robot som garanterar 6-8% på crypto arbitrage per månad tror jag inte på.

BTC har även väldig hög volatilitet, gjorde själv lite datamodeller köra robotar på BTC med hävstång då. Problemet är väl inte få en modell som funkar. Utan kostnaden på 20% om året hålla positioner. Och om du fastnar med några åt fel sida kostar det massa hålla. Sedan djupare datakörningar kostar 200-400USD per timme för backtest för datakraft.

Dock vet jag folk som utvecklad datamodeller kommer inte sälja fungerade billigt.
Citera
2019-11-04, 18:42
Medlem
Citat:
Vad är det egentligen syftet med dina inlägg?
Vad är det som du vill diskutera?

Syftet är väl att få folk att titta utanför sin lilla box och få dom att upptäcka andra och bättre sätt att få sitt kapital att växa.
Citera
2019-11-04, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyRocker
Syftet är väl att få folk att titta utanför sin lilla box och få dom att upptäcka andra och bättre sätt att få sitt kapital att växa.

Det kan ju aldrig bli någon vettig diskussion när du vägrar ge info om bolagets hemsida etc.
Folk kan inte bilda sig en egen uppfattning på basis av den lilla infon som du ger.
Citera
2019-11-04, 19:10
Medlem
Citat:
Det kan ju aldrig bli någon vettig diskussion när du vägrar ge info om bolagets hemsida etc.
Folk kan inte bilda sig en egen uppfattning på basis av den lilla infon som du ger.

Det handlar fortfarande om Arbitrage och att mjukvaran scannar marknader inom råvaror, kryptovalutor och sport. Företaget Jubilee Ace med sin mjukvara Aqua. De som fortfarande är skeptiska kommer inte att bli mindre skeptiska bara för att jag nämner det vid namn. Det första ni kommer att göra är att googla detta och sedan ta fasta på det negativa som skrivs. Medans de som använder mjukvaran tjänar massor med pengar.
Citera
2019-11-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyRocker
Det handlar fortfarande om Arbitrage och att mjukvaran scannar marknader inom råvaror, kryptovalutor och sport. Företaget Jubilee Ace med sin mjukvara Aqua. De som fortfarande är skeptiska kommer inte att bli mindre skeptiska bara för att jag nämner det vid namn. Det första ni kommer att göra är att googla detta och sedan ta fasta på det negativa som skrivs. Medans de som använder mjukvaran tjänar massor med pengar.

En domän som registrerades 2018-10-27 med Whois protektion från Panama och ett BVI bolag som kontakt info.

Lär bli bra vinst för alla som kör FIFO övriga lär bli fett blåsta.
Citera
2019-11-04, 20:33
Medlem
Tack för namnet på företaget.
Jag hoppas för din skull att du kommer ut utan förlust.
Det formligen stinker scam om detta så jag kommer inte att lägga ned någon ytterligare tid på detta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in