• 1
  • 2
2019-11-03, 03:53
Medlem
Nu har jag suttit i 3-4 h och myst med enbart tjack framför datorn. Så jävla gött. Till detta har jag 2 st Berocca + 1 Resorb Sport i en 850ml flaska fylld med vatten. (Tips till er som tycker om att ta lite amfetamin emellanåt, det reducerar avtändningen avsevärt.)

Jag tror jag fått svar på min fråga nu. Tack så mycket och må väl!

Mvh
Citera
2019-11-03, 04:25
Medlem
carle2s avatar
För mig är det blodtrycket som spökar och det brukar komma senare på kvällen.
Något från frysen i en handduk över där nacken sitter ihop med huvudet samt blodförtunnande t.ex asprin brukar hjälpa. Finns även massa träningspulver som hjälper till att vidga ådror eller tunna blodet.
Citera
2019-11-03, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carle2
För mig är det blodtrycket som spökar och det brukar komma senare på kvällen.
Något från frysen i en handduk över där nacken sitter ihop med huvudet samt blodförtunnande t.ex asprin brukar hjälpa. Finns även massa träningspulver som hjälper till att vidga ådror eller tunna blodet.
Antagligen högt blodtryck.

Men jag tyckte det var konstigt att jag inte blev speedad och stissig, men det ska man tydligen inte bli på riktigt amfetamin.
Citera
2019-11-04, 04:20
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinHud
Nu har jag suttit i 3-4 h och myst med enbart tjack framför datorn. Så jävla gött. Till detta har jag 2 st Berocca + 1 Resorb Sport i en 850ml flaska fylld med vatten. (Tips till er som tycker om att ta lite amfetamin emellanåt, det reducerar avtändningen avsevärt.)

Jag tror jag fått svar på min fråga nu. Tack så mycket och må väl!

Mvh
Citera
2019-11-04, 06:47
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Antagligen högt blodtryck.

Men jag tyckte det var konstigt att jag inte blev speedad och stissig, men det ska man tydligen inte bli på riktigt amfetamin.
Jaha, skyll bort allt och ignorera signalerna. För mig låter det som en blodpropp.
Citera
2019-11-04, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Jaha, skyll bort allt och ignorera signalerna. För mig låter det som en blodpropp.
Hahaha nja, snarare att jag lider av GAD, panikångest samt inre stress (gått in i väggen) så tjack är kanske inget för mig egentligen. Får nog sälja av skiten istället.

Tog lite nu igen i hopp om en bättre upplevelse. Verkligen inte, snarare sämre. Men tagit 40mg diazepam nu så mår helt ok.
Citera
2019-11-04, 08:06
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Hahaha nja, snarare att jag lider av GAD, panikångest samt inre stress (gått in i väggen) så tjack är kanske inget för mig egentligen. Får nog sälja av skiten istället.

Tog lite nu igen i hopp om en bättre upplevelse. Verkligen inte, snarare sämre. Men tagit 40mg diazepam nu så mår helt ok.
Jaha, skyll bort allt och ignorera signalerna. Knarka dig blind och avsluta livet utan livskvalitet, enjoy!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in