2024-10-14, 15:43
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Jag får "data retrival error" bara jag eller har andra samma problem?

Ta bort de två dll-filerna som nämns här fixade problemet.

Citat:
Try this , there is two files in the root folder of Diablo 4 , dstorage.dll and dstoragecore.dll cut them and put them else where hopefully that fix your issue
Citera
2024-11-24, 21:17
Medlem
maktspels avatar
Jag vet inget om det här spelet men hur troligt är det att Elon Musk är bäst i världen?

Han kan inte ha mycket tid att spela. Han leder åtminstone fyra av USAs mest innovativa företag, försöker kämpa för yttrandefrihet på X, skickar konstant egna meddelanden på X, försöker planera för en ny innovativ myndighet, har mängder av barn att ta hand om, samt deltar regelbundet i podcasts och debatter där han framstår som väldigt beläst även på de mest udda ämnen.

Han har redan tidigare sagt att är en av de bästa i världen på Diablo men sedan postade han härom dagen att han tydligen slagit något rekord.

Forbes skriver att det funnits en bug och att hans framgångar kan ha berott på detta. Vad tror ni dom spelar, är detta möjligt?
Citera
2024-11-28, 07:27
Medlem
biljardballes avatar
Började spela lite igår då D4 finns på Game Pass.
Har spelat Diablo 1, 2 och 3 tidigare - och 3:an var totalt skit.
4:an verkar oerhört mycket bättre och jag ser fram emot resan.
Jag är mer för singleplayer än för multiplayer, och fokuserar på storyn. Spelar på Hard.
Citera
2025-01-29, 02:19
Medlem
Malawi-Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Jag vet inget om det här spelet men hur troligt är det att Elon Musk är bäst i världen?

Han kan inte ha mycket tid att spela. Han leder åtminstone fyra av USAs mest innovativa företag, försöker kämpa för yttrandefrihet på X, skickar konstant egna meddelanden på X, försöker planera för en ny innovativ myndighet, har mängder av barn att ta hand om, samt deltar regelbundet i podcasts och debatter där han framstår som väldigt beläst även på de mest udda ämnen.

Han har redan tidigare sagt att är en av de bästa i världen på Diablo men sedan postade han härom dagen att han tydligen slagit något rekord.

Forbes skriver att det funnits en bug och att hans framgångar kan ha berott på detta. Vad tror ni dom spelar, är detta möjligt?

Nått lurt är det när Elon ligger rankad topp 20 i världen.

Antingen har han folk anställda som spelar åt honom (icke osannolikt) eller så är det någon hack/bugg.
Citera
2025-01-29, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel

Han påstod sig vara världsbäst på Path of Exile 2 men när han visade sig spela med sin väldigt höglevlade hardcore-karaktär (permadeath) så fatta han inte basala saker i spelet.

Gissar han betalat någon/några i Diablo också.
Citera
2025-01-29, 09:53
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malawi-Gold
Nått lurt är det när Elon ligger rankad topp 20 i världen.

Antingen har han folk anställda som spelar åt honom (icke osannolikt) eller så är det någon hack/bugg.

Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Han påstod sig vara världsbäst på Path of Exile 2 men när han visade sig spela med sin väldigt höglevlade hardcore-karaktär (permadeath) så fatta han inte basala saker i spelet.

Gissar han betalat någon/några i Diablo också.

Ni behöver inte gissa, självklart spelar elon inte själv. Att folk ens tvivlar på det hela är löjligt, men gissar att det blir så när man har en kult med rövslickare efter sig. Det är bokstavligen omöjligt att ha tiden att vara topp spelare i dessa spel om man har ett riktigt jobb.

Han har erkänt att han gör det, han har varit online i flera spel samtidigt, dessutom så var han online och körde maps i poe samtidigt som han höll tal under trumps invigningscermoni. Sen saknar han grundläggande förståelse för poe, diablo är kanske inte så svårt att lista ut.

https://www.forbes.com/sites/paultas...osting-in-dms/
Citera
2025-01-31, 08:19
Medlem
Gillar Path of Exile 2 så här långt, fast stor risk jag tröttnar på endgamet snart.

Förra arpg-spelet jag gillade skarpt var Diablo 2.

Hur är endgame 2024 i detta spel? Hur är p2w?
Citera
2025-01-31, 14:05
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Gillar Path of Exile 2 så här långt, fast stor risk jag tröttnar på endgamet snart.

Förra arpg-spelet jag gillade skarpt var Diablo 2.

Hur är endgame 2024 i detta spel? Hur är p2w?

Det släpptes väl en ny säsong nyss har inte testat själv men du kan nog definitivt plöja ner massa timmar. Diablo 4 är i grunden ett riktigt bra spel men har haft lite problem med endgame, content och balans (gissar att spiritborn fortdarande är 5x bättre än alla klasser) men tror spelet befinner sig i ett hyfsat bra läge nu igen.

P2w är ett jävla problem i d4, men visst det är inte ett problem man ser om man inte ger sig in på trading sidorna. Folk har bokstavligen miljarders guld bara nån dag in i varje säsong, men det finns ju stora möjligheter att bli rik bara man vet vad man ska leta efter, goldbuyers betalar fantasipengar för varje upgrade.
Citera
2025-01-31, 15:30
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Det släpptes väl en ny säsong nyss har inte testat själv men du kan nog definitivt plöja ner massa timmar. Diablo 4 är i grunden ett riktigt bra spel men har haft lite problem med endgame, content och balans (gissar att spiritborn fortdarande är 5x bättre än alla klasser) men tror spelet befinner sig i ett hyfsat bra läge nu igen.

P2w är ett jävla problem i d4, men visst det är inte ett problem man ser om man inte ger sig in på trading sidorna. Folk har bokstavligen miljarders guld bara nån dag in i varje säsong, men det finns ju stora möjligheter att bli rik bara man vet vad man ska leta efter, goldbuyers betalar fantasipengar för varje upgrade.

Nej. Spiritborn är inte alls lika OP som förra.
Tog mig precis upp i T4 (HC) och det är lite tufft för en pure summoner.

/VV
Citera
2025-05-27, 13:22
Medlem
Season 8 känns jävligt bra än så länge! Värt att prova om ni har tagit en paus!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in