2019-11-01, 15:15
Medlem
Jag ser fram emot ny wow expansion! Sen ser jag ocks fram emot HoTs och Diablo!

Ska kolla bda dagarna, har smakat upp med mycket snacks och dricka kommer skerhet bli 2 epic dagar!
Citera
2019-11-01, 15:25
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Undrar om man kommer kunna spela p telefonen, fr en sn har jag.

Dom sa ju redan efter frra Blizzcon att D4 var in-the-works, efter Immortals fiaskot. Blir vl upp till bevis nu, nr vi fr se vad dom visar upp. Det kanske bara r nt dom stressat fram under senaste ret.
Citera
2019-11-01, 15:28
Medlem
Inte speciellt intresserad efter vad de gjorde med D3.
Visst lr vl spela igenom det men svrt att bli exalterad.
Citera
2019-11-01, 15:47
Moderator
Amirons avatar
Med tanke p att Activision styr skutan numera, och att ingen av skaparna av diablo 1 & 2, (LoD inkluderat) r kvar p bygget s har jag inte speciellt stora frhoppningar.

Och fr de som drar stora vxlar p artworken, den fr D3 var lika mrk, och spelet vart lika frgglatt som my little pony p lsd....
Citera
2019-11-01, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Och fr de som drar stora vxlar p artworken, den fr D3 var lika mrk, och spelet vart lika frgglatt som my little pony p lsd....
Vi fr se, att dma frn den hr specifika arten i trdstarten s r det en stor skillnad mot ven den mrkare D3 art, kolla in diablo skallen som Lilith hller i, formen r Diablos som han var i D2, inte den feminina mer WoWiga form Diablo fick i 3 som ocks frekom i arten.

Med en sdan skylt som varnar fr innehllet, tror jag faktiskt den senaste tidens lckor kan stmma gllande D4s vuxna mrka grafik som skall pminna om D2. Lilith sjlv pminner om Baal som han sg ut i Lord of Destruction omslaget, hller verkligen i tummarna fr att detta r representativt fr hur det ser ut inne i spelet.

Edit: Art Style is VERY dark, gory/bloody and gritty - think Diablo II days mixed with Dark Souls and Bloodborne but much more modernized obviously. The new engine is able to create atmospheric visuals and dark tones that immerse the players. Picture the world of Sanctuary as if it was in the Dark Souls or Bloodborne universe. Super dark and gothic. Music is going to harken back to Diablo I and Diablo II.
Senast redigerad av Imladris 2019-11-01 kl. 16:43.
Citera
2019-11-01, 16:05
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imladris
Jag hoppas innerligt att sdana puckon inte frstr Blizzcon, hll politik utanfr spelen, tack.

Det r fr sent.
"Vi kommer alltid frsvara landets (Kinas) stolthet" -Blizzard
Citera
2019-11-01, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imladris
Jag hoppas innerligt att sdana puckon inte frstr Blizzcon, hll politik utanfr spelen, tack.

Det r ju blizz som fr in politiken i spelen genom deras beslut, inte tvrtom.
Citera
2019-11-01, 16:50
Medlem
Kosmos.s avatar
Tvivlar p att det blir bra. Uppkpta av ett enormt globalt corp. och hela organisationen har blivit "woke" och PC. Dessutom frsker de bja sig fr den kinesiska marknaden vilket bara blir billigt selloutbajs av allt av det.

Nej, Blizzard r inte vad de har varit. Tror inte de har kvar 10% av utvecklarna som var med under storhetstiden, sent 90/tidigt 00.
Citera
2019-11-01, 17:03
Medlem
Blizzard blev ddligt skadad nr det blev Activision Blizzard och nu dtt i och med deras std fr Kinas regim.
Citera
2019-11-01, 17:06
Medlem
Lucky-Mans avatar
Varfr klagar alla p Kina stdet? Blir det automatiskt smre spel fr att dem vill gra dem fr snedgon eller jag fattar inte!?

D3 kom vl ut innan dem brja stdja Kina som idag s folk klagar p D3 och sger att dagens Blizzard kan bara langa fram ett smre spel... Det kan knappast vara smre n RMAH-diablo. Sknt att Diablo 4 nd riktar sig till en ateistisk publik denna gng.
Senast redigerad av Lucky-Man 2019-11-01 kl. 17:09.
Citera
2019-11-01, 17:09
Medlem
ms18s avatar
Folk r dumma i huvudet om de tror detta spel kmr bli ngot att ha.

Och ni som kmr svara varfr r nnu met korkade.

Lata judar p blizzard enbart.
Citera
2019-11-01, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky-Man
Varfr klagar alla p Kina stdet? Blir det automatiskt smre spel fr att dem vill gra dem fr snedgon eller jag fattar inte!?

D3 kom vl ut innan dem brja stdja Kina som idag s folk klagar p D3 och sger att dagens Blizzard kan bara langa fram ett smre spel... Det kan knappast vara smre n RMAH-diablo. Sknt att Diablo 4 nd riktar sig till en ateistisk publik denna gng.
Jag tror Blizzard vill vinna tillbaka sina gamla ''diablo fans'' i och med D4, vilket vl frmst r vst marknaden. Det r immortal som kommer att vara gnad t den kinesiska/asiatiska marknaden i samarbete med Netease om det nu inte har skrotats helt. Men tror D4 kommer att kra Path of exile metoden med en vldigt aktiv mtx shop, vilket i alla fall betyder att spelet inte kommer att frsummas som D3 och f ny content.

Frvrigt vore det nskvrt om trden handlade om Diablo 4/Blizzcon och inte Kina, det finns vl redan andra trdar fr det?
Senast redigerad av Imladris 2019-11-01 kl. 17:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in