Citat:
Ursprungligen postat av
Kavitation
Varför ska vi ens ha unioner? Handel har fungerat utmärkt i flera hundra år. Visum är inget jobbigt att ansöka om... om du inte ska till USA dvs...
Jag skulle inte ha nagot emot en nordisk union, som exempel. Vi har alla i princip samma varderingar och jobbar bra ihop. Det jag drar mig for ar val hur man sallar bort globalister. Nackdelen med en union ar ju att ifall du far in en globalist sa kan de paja sa mycket mer an utan en union. Andock, de lyckades ju infiltrera aven innan EU, sa.. jag menar, EU ar ju deras ide, och folk rostade om EU.. sa, redan da var infiltrationen ett faktum.
Vi borde ha lagar om frammande makt's paverkan pa regering och tidningar. Inga tidningar borde fa finnas som inte ar 100% agda av svenskar. Varfor ska utomstaende intressen kunna kora med propaganda mot det svenska folket?
Samma galler utbildningen.. fast lite annorlunda dar. Nar skolan var auktoritar sa fungerade den mycket battre. Nu med vansterflum pa laroplanen sa ar den i total kollaps och vanster-indoktrinerade individer har gatt ut i samhallet likt en femtekolonn och saboterar landet.