Citat:
Blev han inte upphöjd till befälhavare, dessutom, efter sitt dåd inför alla? Den skenhelige Criston är inne i en slow burn som hatgestalt nummer ett.
Nej precis, det kan inte bli några popularitetspoäng bland befolkningen efter att ha mejat ner så många oskyldiga åskådare på det viset ... Kändes mer som:
"Shit! Nu måste vi fylla drak- och girl power-kvoten."
Nej precis, det kan inte bli några popularitetspoäng bland befolkningen efter att ha mejat ner så många oskyldiga åskådare på det viset ... Kändes mer som:
"Shit! Nu måste vi fylla drak- och girl power-kvoten."
Jag kanske har missat något, har tyckt att alla avsnitt vart så jävla dåliga tills nu så då har jag sysselsatt mig med annat samtidigt som jag kollar. För det vakten gjorde i balrummet pga av svartsjuka att döda en lord som är bög, är inte okej.
Hade jag vart kungen så hade jag dödat vakten oavsett vad jag tyckte om lorden. Man kan inte ha vakter som går runt och döda adels folk hur som helst inför kungen dessutom förstöra ett event.
.
Den enda som skulle komma undan med en sådan är The Hound och The Mountain men aldrig i verkligheten förutom en verklighet där jag hade vart kung så kanske jag hade gjort undantag för dessa 2 då dom är rätt speciella vakter och bra att ha. Sir Christo däremot ser jag som vilken vakt som helst med dålig impulskontroll sen är det rätt tydlig om man hade vart i hans närhet runt drottningen att han är kär i henne. Hade dödat en sådan vakt direkt.
Problemet är med det är dom andra lords hade krävt vaktens avrättning och man vill inte reta upp lords som sitter på arméer så det är svårt. Det är märkligt att man inte får se reaktioner hos dessa familjer. Jag hade krävt vaktens död eller sett till att vakten dör något sätt, hade aldrig accepterat något annorlunda om inte ordern kom från Kungen själv, då man måste vakta sin tunga jävligt noga.
Ja, det har varit för lite drak kvot alla fall. Så mycket hade vart annorlunda om draken hade sprutat eld där. Hon hade inte heller haft något att förlora om hon hade dödat dom.
Märkligt att det inte fanns någon form av varningssystem ifall en drake kommer på attack.
Undrar hur en luftstrid skulle vara mellan 2 drakar, hoppas man får se det.