• 1
  • 2
2019-10-29, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixxy
Tja

Är trött på att känna mig ensam och utfryst i sociala situationer så har det alltid varit. Dessutom har jag förstört min framtid. Så denna helg kommer jag att utföra ett dåd så folk får se vem jag verkligen är och alltid har varit. Jag kommer börja supa igen för det finns ingen poäng att vara nykter i trista gråa Sverige. Ingen vill lära känna mig eller prata med mig. Jag är en tickande bomb som snart är på väg att explodera. Och jag har massa med inre demoner inom mig. Det kommer kännas skönt när allt släpps. 🙂

Din posthistorik är beklämmande. Autist som begår sexbrott, häktas mellan varven och tittar på barnporr.

Jag blir både ledsen för din skull och förbannad på dig. Om du nu har en massa demoner inom dig, så blir det bara värre av att du sitter och håller dem inom dig. Det är för sådana som dig som det finns psykiatriker och psykologer att prata med, mediciner och daglig verksamhet.

Livet är precis lika meningslöst för alla på jorden, så det är inte direkt något som är unikt för just dig. Men klarar du inte av att hantera det, så bör du prata med någon och inte göra folk illa.
Citera
2019-10-29, 14:02
Medlem
Gud va härligt ta med så många som möjligt av dina fiender och de som gjort dig illa. Visa dom hell.
Citera
2019-10-29, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Din posthistorik är beklämmande. Autist som begår sexbrott, häktas mellan varven och tittar på barnporr.

Jag blir både ledsen för din skull och förbannad på dig. Om du nu har en massa demoner inom dig, så blir det bara värre av att du sitter och håller dem inom dig. Det är för sådana som dig som det finns psykiatriker och psykologer att prata med, mediciner och daglig verksamhet.

Livet är precis lika meningslöst för alla på jorden, så det är inte direkt något som är unikt för just dig. Men klarar du inte av att hantera det, så bör du prata med någon och inte göra folk illa.

Psykiatrin borde avvecklas 😢, väldigt hemskt. De misshandlar och förstör.
Citera
2019-10-29, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Kan du inte köpa vänner? Typ som personlig tränare osv.

Det hade jag gjort om jag kunnat göra saker annorlunda.

Typ som en assistent som följer med på en massa roliga aktiviteter. Jaa... Kanske så det blir i framtiden.

Det här var väl den dummaste idé jag någonsin hört. Hellre ensam än att ha köpta "vänner". Fyfan...
Citera
2019-10-29, 14:57
Medlem
Det är ju här resan börjar mannen..

Stå ut i lidande nu i 10 år så ska du se att du förvandlas till något unikt .

Du kommer bli fri från allt som begränsar sig idag.

Vissa kanske kommer tycker att du blivit något de inte gillar men jag lovar att du kommer gilla det och det är egentligen det ända viktiga.

Alla andras känslor är osynliga för inte fan känner du smärtan någon annan får när de blir nypta i armen?

All din information din hjärna tolkar idag är manipulerade skuld/skam känslor samhället skapat för att styra sånna som dig även kallat "svaga" människor.

Visa dom att det är du som styr dom istället!

Empatin tar ett tag att bli av med men när skiten e borta e du fri. Då kan du göra vad fan du vill och du kommer njuta av vardagliga saker som händer på nyheterna!

Goodluck brother!

Obs! Glöm inte att vara laglig för annars så blir detta roliga inte kul. Du ska inte synas på radarn samtidigt som du härjar fritt bland dom.
Senast redigerad av Lostit007 2019-10-29 kl. 15:00.
Citera
2019-10-29, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Det här var väl den dummaste idé jag någonsin hört. Hellre ensam än att ha köpta "vänner". Fyfan...

Ja inget för dig kanske.
Jag skulle tänka mig att betala mer för en personlig tränare, t ex träna ute tillsammans, varierad träning. Någon som också har ett intresse för träning exempelvis.

Tänker på olika influencers som umgås mycket med sina assistenter, eller kändisar.

Det finns ju redan sådana här tjänster, olika stöd osv.

Man skapar en ytterligare gemenskap, utöver vänner och jobb.

Jag kände mig väldigt ensam en period och det hade hjälpt mig att komma på banan igen.
Citera
2019-10-29, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Ja inget för dig kanske.
Jag skulle tänka mig att betala mer för en personlig tränare, t ex träna ute tillsammans, varierad träning. Någon som också har ett intresse för träning exempelvis.

Tänker på olika influencers som umgås mycket med sina assistenter, eller kändisar.

Det finns ju redan sådana här tjänster, olika stöd osv.

Man skapar en ytterligare gemenskap, utöver vänner och jobb.

Jag kände mig väldigt ensam en period och det hade hjälpt mig att komma på banan igen.

Kontaktperson heter denna form av kompis man kan ansöka om via socialtjänsten. Man tilldelas då en liten budget att göra roliga saker för regelbundet.
Citera
2019-10-29, 23:20
Bannlyst
Hänger mig innan rättegången den 28e januari nästa år.
Citera
2019-10-30, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixxy
Hänger mig innan rättegången den 28e januari nästa år.

Jag har levt tillräckligt länge för att garantera dig att livet förr eller senare vänder, även fast man har nått sin botten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in