2006-03-15, 22:12
Medlem
Klints avatar
Det lilla ludret blir "trippad" på knappar...
Citera
2006-03-15, 22:13
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
enbart baserat på den där bilden kan jag säga att hon lider av gwen stefani-koplex, men jag klagar inte, gwen är skitsnygg! förresten, någon som har nån bra bild på hennes pinuppa som hon har tatuerad på underarmen? det är rock n´roll i alla fall!

Är det en pinuppa? Trodde det var nån slags robotman/kvinna. Vill också se lite närmare på den, pinuppor som tatueringar är oftast snygga.

EDIT: det var visst Modesty Blaise! Svårt att se när den är upp och ner.

Citat:
Ingen säger: Maja! jag undrar vad tatueringen på din arm föreställer som man kan se i "song with a mission"-videon?
The Sounds säger: Den föreställer Modesty Blase, en brittisk seriefigur, spana in Agent X9
Citera
2006-03-15, 22:21
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Är det en pinuppa? Trodde det var nån slags robotman/kvinna. Vill också se lite närmare på den, pinuppor som tatueringar är oftast snygga.

EDIT: det var visst Modesty Blaise! Svårt att se när den är upp och ner.

okej, det var väl nära i alla fall. requesten står kvar, jag vill gärna se hur bra den är gjord. det vore också intressant att höra hur de ställer sig till all den kritik som har kommit mot bandet senaste tiden. plgiat och kopplingar har ju gjorts till både hives, blondie och no doubt..
Citera
2006-03-15, 22:26
Medlem
sehrverrückts avatar
Man ser inte så mycket av tatueringen, men man ser desto mer av annat.

http://c.myspace.com/Groups/00001/92/00/1190029_l.jpg
Citera
2006-03-15, 22:29
Medlem
sehrverrückts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ergo1024
Hon är bisexuell/lesbisk och har en flickvän, möjligtvis sambo med denna kvinna också.

Citat:
Ursprungligen postat av wojtek
Går det inte även rykten om att hon gärna drar i sig lite "snabbt" väl ofta?

Fan i helvetes jävlar, jag visste det när jag hörde hennes sexiga röst i morse att hon var mina drömmars kvinna!
Citera
2006-03-15, 22:31
Medlem
Ture Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sehrverrückt
Man ser inte så mycket av tatueringen, men man ser desto mer av annat.

http://c.myspace.com/Groups/00001/92/00/1190029_l.jpg

Jag kanske är blind...
men jag ser inte vad det står på tröjan !!
Sel---BY ???
Citera
2006-03-15, 22:40
Medlem
Hans Castorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ture S
Jag kanske är blind...
men jag ser inte vad det står på tröjan !!
Sel---BY ???

Selby hette ju hon den homosexuella tjejen som var ihop med hon massmörderskan vad hon nu hette i filmen Monster. Ett samband...?
Citera
2006-03-16, 00:02
Medlem
Mannocks avatar
Jag har faktiskt sjungit ihop med henne...men det är 8 år sedan ungefär. På en krog i Helsingborg. Och det var inte på scen. Vi satt i ett bås och sjöng till den där Nancy Sinatra-låten "These boots are made for walking", eller vad den nu heter.

Annars har det ju gått lite elaka rykten om droger. Men hur det verkligen ligger till med den saken vet jag inget om. Hoppas att det inte stämmer, för droger brukar sabba till folk rejält.
Citera
2006-03-16, 18:06
Medlem
Någon gång vintern 2003/2004 fick jag tillfälle att närvara på en så kallad efterfest (efter en spelning med den aktuella kvinnans band) i en svensk småstad där kvinnan i fråga konsumerade så stora mängder alkohol att hon somnade och fick bäras till hennes intillliggande hotellrum. Det röktes också en hel del starka rökverk i den miljön. Huruvida hon gjorde det står ännu oklart.
Citera
2007-05-21, 15:57
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sehrverrückt
Hörde en intervju med The Sounds på P3:s Morgonpasset och kom fram till att jag måste få lite smaskigt skvaller om Maja Ivarsson. Inte nog med att hon ser überporrig ut, hon låter ju porrig också. Fan fick ju myspinne framför radion!

Ge mig, ge mig, ge mig!

hon har flickvän. fast det kanske alla visste.
Citera
2007-05-21, 18:03
Medlem
Bronkzs avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...042755,00.html

där står om drogmissbruket osv.

hmm hade vi inte redan en sån här tråd btw?
Citera
2007-05-21, 18:16
Medlem
davidoffs avatar
Hon gillar koks vad jag hort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in