Citat:
Ursprungligen postat av
Pingubengt
Ja, då kanske man återigen börjar tänka kvalitet. De som det är mest synd om är kvinnor som verkligen kan något och som är duktiga att studera på högre nivå. Det finns sådana. Så varför skall de tvingas dra runt dödvikten som "tyck synd om mig" kärringar?
Sant!
Men det ÄR ju exakt så det funkar i sverige ju. Titta bara på hur det ser ut i samhället, man anställer hjärndöda bakterier pga kön till "poliser", det enda dom kan är att
1 se söta ut, o vara lite pedagogiska o få fyllebenke att snällt hoppa in i bilen
2 vänta tills handbojorna är på av kollegan, slå hejdlöst o skrika på nån som inte kan försvara sig...
3 alternativt skjuta runt 20 skott mot första bästa förståndshandikappade barn dom ser, men bara lyckas (med lite tur!) att träffa ett enda där det ska sitta?
Lite så tänker jag mig att det blir om/när feministerna får igenom detta sjuka krav oxå...en massa idioter som antingen vill bli läkare eller nåt utan att gått ur 9de klass, eller nån som kommer direkt från psykkliniken och fortfarande är mitt i sin senaste psykos som annars kan bli lite kränkt av att få dåliga betyg i advokatskolan, typ.....
Vilket otroligt pestsjukt land alltså, finns det ens nån liknande plats på jorden?