Citat:
Ursprungligen postat av
B.B.T.L
Hur mycket droger har du i kroppen just nu? Nu är jag radikalhöger så det måste ju vara något du knaprar på, uppenbarligen ligger det stora tolkningssvårigheter bakom din problematik.
Återigen - könskorrigering är inget för bondluppar som inte förstår och då ska man ge fan i ämnet.
Man ska bli erbjuden hormonblockerare i samband med puberteten och göra sin kirurgi vid ett senare tillfälle.
Men parallellen mellan att i ett land där omskärelse är vardagsmat kan vara toleranta kring ingrepp i könsorgan var tydligen för komplex för dig och du antog jag stödjer det.
Hur många fel fick du in på ett inlägg? 3? 4?
Förvisso, högfärdighet och ignorans brukar gå hand i hand.
Du jämför alltså "könskorrigering" genom att sabba barns hormoner och utveckling, med manlig omskärelse. Vilken stolle.
Du är en idiot, men kommer aldrig att förstå det. Ta din medicin nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
B.B.T.L
Hur mycket droger har du i kroppen just nu? Nu är jag radikalhöger så det måste ju vara något du knaprar på, uppenbarligen ligger det stora tolkningssvårigheter bakom din problematik.
Ingen på högersidan kallar sig "högerradikal", såvida man inte har autism. Det är ett ord vänstern använder för att omyndigförklara någons åsikter, eftersom det låter extremt.
Du uppfyller alla kriterier för en vänsteranhängare:
- Okontrollerad ilska. I varje inlägg du skrivit så kan man nästan höra hur arg du är. Du slår på tangentbordet när du skriver, haha!
- Du försvarar HBTQ och barnmisshandel.
- Du kallar könsbyte för "könskorrigering".
- Du går till personangrepp konstant, istället för att diskutera sakfrågan.
- Du kallar dig själv "högerradikal".
Clown.