Lycka till med nästa kille (flamingo kvintetten) :-D thorleifs har gjort några godingar de också. Är ingen dansbands guru men blivit hjärntvättad en del av farsan när man var yngre ändå :-D
Instämmer i detta men jag har faktiskt hört en ännu bättre version av låten Inget stoppar oss nu och det är Canyons tolkning av den. Otroligt bra låt och bästa dansbandslåten enligt mig.
Instämmer i detta men jag har faktiskt hört en ännu bättre version av låten Inget stoppar oss nu och det är Canyons tolkning av den. Otroligt bra låt och bästa dansbandslåten enligt mig.
Sten och Stanleys "Du och jag" är en personlig favorit.
Allt med Arvingarna, Lasse Stefanz, Vikingarna och alla gamla one hit wonder schlagers skrivna av Lasse Holm. Danbandsmusik är ju något som verkligen säljer och går hem i stugorna, så dom smartaste skivbolagen talanscoutar inom den genren. Även countryrock med Jill Johnsson är skön att dansa till.
En cover. Jag antar att dom flesta hört originalet: It Started with a Love Affair med Jerry Williams. Jag gillar den med, men tycker att den här covern är ännu bättre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!