2026-09-10, 19:34
Medlem
MikeStrutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Vem bryr sej om hennes ursprung?
Det är trots allt intressant att en muslim lyckas värvas över till detta vansinne, hennes farsa kan inte ha brytt sig så mycket om hennes framtid.
Citera
2026-09-10, 20:34
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Det är trots allt intressant att en muslim lyckas värvas över till detta vansinne, hennes farsa kan inte ha brytt sig så mycket om hennes framtid.

Samtliga av dessa sökare är vilsna och lättmanipulerade. Många obehandlade trauman.
Citera
2026-09-11, 21:19
Medlem
flugornass avatar
Jo jag har tittat på dokumentären, men höger pilade mig igenom för det var så sjukt tråkigt.
Är Ior känd för något annat än att få andra män att dricka sin egen sperma, och hur f*n går det till?
Senast redigerad av flugornas 2026-09-11 kl. 21:22.
Citera
2026-09-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Muslim med Turkiska rötter var hon hann jag uppfatta, dricka sin egen fittsaft och hänga med snubbar som dricker sin egen säd.
Jodå, det lär gå bra att värva fler till "organisationen"!
Vadå? Det är ju så man bli imun, I-MUN. I:et symboliserar kuken.
Kuk i munnen, DET ÄR SÅ MAN BLIR IMUN MOT SJUKDOMAR!
Citera
2026-09-17, 17:40
Medlem
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Är Ior känd för något annat än att få andra män att dricka sin egen sperma, och hur f*n går det till?
Jag tror att partnern till mannen suger tills det går för honom, sedan dricker han upp det ur munnen på partnern. Det verkar vara riktigt friska individer detta.
Citera
2026-09-18, 08:44
Medlem
Timoteuss avatar
Beklämmande med den här indiske mannen som var inhyrd för att vårda honom. Jobba jämt, bo på arbetsplatsen, utan vänner, arbetsgivaren tjatar om att få utföra sexuella handlingar mot den anställde, men uppträder samtidigt som någon slags fadersgestalt. Inte konstigt att han knäcktes psykiskt. Var det följarna som lekte arbetsgivare betalade hans lön, för detta kan ju knappast ha varit förenligt med finsk arbetarskyddslag? Killen kan ju inte ha varit anställd genom ett riktigt vårdbolag.
Citera
2026-09-18, 22:03
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Jag tror att partnern till mannen suger tills det går för honom, sedan dricker han upp det ur munnen på partnern. Det verkar vara riktigt friska individer detta.
Hmm ja Finnar är konstiga, men dom flesta män klarar inte av att ejakulera med hjälp av endast munrörelser så att säga, det skall ju sprutas hej vilt över kvinnans kropp, så att samla upp det och få honom att dricka det ja det blir inte många droppar kvar.
I övrigt är det den sämsta dokumentären jag tittat på, finns ingen riktigt röd tråd.
Kan bero på att jag bara väntade på ett klipp från sperma drickandet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in