2023-06-09, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Snarare ett uselt band för folk med dålig smak.

Har man något emot både Def Leppard och Grateful Dead så har man något emot bra musik
Citera
2023-06-09, 12:00
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vellmann-Villmann
Har man något emot både Def Leppard och Grateful Dead så har man något emot bra musik

Hahaha herregud.

Def Leppard var ett bögband och Grateful Dead är tråkigare att lyssna på än att se färg torka. Vad har du för referensramar egentligen?
Citera
2023-06-09, 12:03
Medlem
Citat:
Hahaha herregud.

Def Leppard var ett bögband och Grateful Dead är tråkigare att lyssna på än att se färg torka. Vad har du för referensramar egentligen?

Om nåt så är det faan Queen som är ett jävla bögband utan att blanda i Freddies sexualitet, deras musik låter som några diva-föreställningar på en dålig musikal eller liknande, samtidigt som jag inte tål hans röst överhuvudtaget, för att inte tala om Bohemian Rhapsody, j*vla skitlåt, vad mina referensramar är?, att lyssna på bra musik
Citera
2023-06-09, 18:46
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Def Leppard var ett bögband
Lustigt då att de flesta Def Leppard-fans jag möter är tjejer, och inte homosexuella män.
Senast redigerad av TheNarrowMargin 2023-06-09 kl. 18:54.
Citera
2023-06-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Lustigt då att de flesta Def Leppard-fans jag möter är tjejer, och inte homosexuella män.

Så du menar att det är fel på ett band för att de främst har en kvinnlig fans skara?
Citera
2023-06-09, 19:26
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin

Herregud, som DU har mött? Ja klart som fan att du kan komma fram till vafan du vill då.
Att sminka sig är sjukt bögigt också.
Citera
2023-06-09, 19:28
Medlem
Citat:
Herregud, som DU har mött? Ja klart som fan att du kan komma fram till vafan du vill då.
Att sminka sig är sjukt bögigt också.

1. Det är mer kvinnor än män på Def Leppard forum
2. Då är ju hela den fantastiska glamrocken/glammetallen bögig
3. image, image, image, image, image
Citera
2023-06-09, 19:33
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
2. Då är ju hela den fantastiska glamrocken/glammetallen bögig

Ja det stämmer ju faktiskt.
Citera
2023-06-09, 19:35
Medlem
Ok ok ok, det är ju en överhatad genre så, gillar du Bob Dylan och The Doors etc?
Citera
2023-06-09, 19:37
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ok ok ok, det är ju en överhatad genre så, gillar du Bob Dylan och The Doors etc?

Jag älskar Jimi Hendrix.
Statusen som Hendrix har i musikvärlden och framför allt gitarrvärlden kan Grateful Dead bara drömma om, oavsett vad mongos här i tråden säger.
Citera
2023-06-09, 19:40
Medlem
OrmurinLanges avatar
Citat:
Jag älskar Jimi Hendrix.
Statusen som Hendrix har i musikvärlden och framför allt gitarrvärlden kan Grateful Dead bara drömma om, oavsett vad mongos här i tråden säger.

Robin Trower tog Hendrixliret till en ny nivå.
https://m.youtube.com/watch?v=sTpvd3UAXP4
Citera
2023-06-09, 19:41
Medlem
Citat:
Jag älskar Jimi Hendrix.

Jag kanske inte uttryckte mig så väl innan (Det var komiskt för jag gick in i tre olika trådar och läste och du kritiserade ett av mina favoritband i varje ) , jag respekterar såklart din åsikt, och det finns väl ingen genuin musikälskare som inte förstår innebörden av vad Jimi Hendrix gjorde för rockmusiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in