Citat:
Ursprungligen postat av
Mellinie
Sök inte hjälp hos psykopatrin, de kommer tvångsfängsla och "medicin"misshandla dig.
De kallar det för "vård".
Läs på själv om olika diagnoser och få en förståelse.
Du kan bli fängslad på oviss tid...
Folk snackar skit om alla hela tiden tyvärr. Så bara sluta fundera på det oavsett...
Ingen kan läsa dina tankar. Däremot så försöker psykopatrin kontrollera dina tankar, vilket tyvärr inte går heller.
Du kan själv prova detta och fråga någon om de vet vad du tänker på.. din kille t ex...
Haha. Förstår vad du menar med psykopatrin. Dem har skrivit ut ett antal mediciner till mig, redan som 15 åring, käkat massa antidepressiva och annat rävgift.
Har läst på om mycket psykologi och psykiatri vad gäller mediciner. Rätt påläst. Men kan inte riktigt veta vad felet e på mig själv, men på andra kan jag veta, skumt nog.
Nej men jag kan känna så ibland. Något är menat för mig, eller att någon läser av mina tankar. Äsch, det är säkert bullshit, men läskigt att jag får sådana tankemönster.
Min kille vill jag inte blanda in för mkt i min psykiska ohälsa då jag redan dragit ner min familj tack vare att jag vart depressiv och bitter, och därav har jag lärt mig att sköta det snyggt och ta hjälp av "professionella". Nu är väl inte ni på Flashback det, men man behöver väl skriva av sig ibland och se vad utomstående säger.
Men min kille stöttar mig på andra sätt, och gör mig glad. Så det är jag tacksam för. Och inte vill jag dra ner honom i denna skiten, han går glatt å handlar åt mig, för han bryr sig.