Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-16, 19:53
Medlem
staticages avatar
Läste en artikel om att moskeer som är skattefinansierade antagligen kommer skicka stödpengar till Erdogan.

Hur kan detta va skattefinansierat?
Så jag som gått ur svenska kyrkan i hopp om att slippa religionskatt,kan alltså fortfarande finansiera muslimer utan att veta om det???

I så fall önskar jag allt ont som kan tänkas till beslutsfattarna.
Citera
2019-10-16, 20:03
Skulle detta vara nyheter?

Länder som vill gå med i EU får ju bidrag, Turkiet är ett av dessa...
Svenska moskéer får statliga bidrag, alla dessa har sina rötter i Mellanöstern.

Ja, du, jag och alla andra svenska skattebetalare finansierar islamiseringen och skyndar långsamt på undersökningen av den kristne vita mannen i Sverige.

Vad är problemet, vi svenskar har ju röstat oss fram till detta.

Heja Sverige!
Citera
2019-10-16, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Läste en artikel om att moskeer som är skattefinansierade antagligen kommer skicka stödpengar till Erdogan.

Hur kan detta va skattefinansierat?
Så jag som gått ur svenska kyrkan i hopp om att slippa religionskatt,kan alltså fortfarande finansiera muslimer utan att veta om det???

I så fall önskar jag allt ont som kan tänkas till beslutsfattarna.

Pengarna åker ner till Turkiet, som är en humanitär stormakt i mellanöstern. Jag ser ingenting fel med det.
Citera
2019-10-16, 22:17
Medlem
Bubba00s avatar
Statens utbetalar stöd till alla trossamfund som uppfyller de av riksdagens bestämda kriterierna. I kategorin trossamfund ingår tyvärr en mängd islamska samfund.
Citera
2019-10-16, 22:55
Medlem
Ehm det här är ingen nyhet, det är delvis det här dina 33% i skatt går till... hjärntvätta araber att bli extremister.
Citera
2019-10-16, 23:03
Medlem
Ja visst! Våra politiker vet om detta men Socialdemokraternas "tro och solidaritet" skrev ett avtal, tror det var 1999 så vi är rökta i Sverige. Börja sy heltäckande kläder nu så har du det klart när islam regerar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in