2019-10-15, 23:50
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56K-Problem
Buhuhuhu om man vill åt tjejerna som hänger i och litar på den där gruppen så får man skylla sig själv.

Det gör inget, livet går vidare och det finns massor av vettiga brudar som inte sitter och skvallrar i den där gruppen.

Har man rent mjöl i påsen ser hyfsat bra ut beter sig som folk så är man home safe.

Så det är okej med förtal då? Att hänga ut någon för att den är ”sliskig”? Vem bestämmer vad som är sliskigast eller äckligt? Förstår om det är uppenbart sliskigt men det finns folk som bara vill vara elaka och hänger ut en oskyldig och sedan kallar honom massa ord, hade du tyckt det var kul?
Citera
2019-10-15, 23:51
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Säkert någon Incel
Förmodligen någon incel-tjej ja med rosa hår och liknande, får väl se om vi kan luska fram vem det är.
Citera
2019-10-15, 23:53
Bannlyst
Jaså den är uppe igen nu? Den låg ju nerlagd länge.
Citera
2019-10-15, 23:54
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
VA? Finns det folk som far med osanningar här i världen, jösses det är inte bra!
Ja jag hade skrattat gott.
Är du mongolid? Hur hade reaktionen vart om 30k killar gjort denna gruppen tror du?
Citera
2019-10-15, 23:55
Medlem
Citat:
VA? Finns det folk som far med osanningar här i världen, jösses det är inte bra!
Ja jag hade skrattat gott.

Hade du skrattat om du blev uthängd som våldtäktsman och förlorade jobb och vänner?
Citera
2019-10-15, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Är du mongolid? Hur hade reaktionen vart om 30k killar gjort denna gruppen tror du?

Nej det är jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Hade du skrattat om du blev uthängd som våldtäktsman och förlorade jobb och vänner?

Jag hade inte förlorat någonting om jag blev uthängd i den där fittgruppen, varken tjej vänner familj eller jobb.
Citera
2019-10-16, 00:08
Medlem
Citat:
Nej det är jag inte.

Jag hade inte förlorat någonting om jag blev uthängd i den där fittgruppen, varken tjej vänner familj eller jobb.
¨
Låt oss säga att omständigheterna är sådana att det vore noll risk för dig. Men om det hände någon annan - vore det helt ok enligt dig?
Citera
2019-10-16, 00:15
Medlem
Varför väljer tjejerna fuckboys före incels då?
Citera
2019-10-16, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
¨
Låt oss säga att omständigheterna är sådana att det vore noll risk för dig. Men om det hände någon annan - vore det helt ok enligt dig?

Jag kan endast se till att ha min rygg fri och att mjölet i min påse är rent, hur det ser ut bakom din rygg eller mjölet i din påse bryr jag mig inte om.
Citera
2019-10-16, 00:31
Medlem
Typ som TripAdvisor för ons. Praktiskt för den som gillar sånt antar jag.
Citera
2019-10-16, 00:39
Medlem
Citat:
Jag kan endast se till att ha min rygg fri och att mjölet i min påse är rent, hur det ser ut bakom din rygg eller mjölet i din påse bryr jag mig inte om.

"Rent mjöl i påsen" Haha!

Ja det har du säkert, en jävla cuck och ja sägare.

Man får alltså aldrig säga något som kan "kränka" eller göra dessa Tinder/Instagram horor upprörda, nej.
Dom är ju helt fel fria och det finns ingen anledning alls att kritisera eller säga något som dom ogillar, det är ju bara dumma incels med "orent mjöl i påsen".

White knights som dig, vilka tar dessa slynors parti i alla lägen är fan ett rejält samhällsproblem som måste utrotas.
Senast redigerad av Infiltrerat-Forum 2019-10-16 kl. 00:42.
Citera
2019-10-16, 00:52
Medlem
Jag tackar för gratisreklamen. Det är bra att folk får veta om hur bra man är i sängen.

Vad som är lite lustigt är att jag tror 1% av medlemmarna i den där gruppen är tjejer. 99% är killar, som fejkat en tjej-profil för att kolla om något skrivits om en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in