2019-10-15, 21:07
Medlem
20% på 20 år men i den takten importen är nu bävar jag för nästa 20 år!! Sedan har ju många av familjerna en tendens att skaffa betydligt fler barn än europeer så det går bara snabbare och snabbare och glöm inte alla papperslösa och dom som ska utvisas! Var 80000 för ett par år sedan (officiellt) är nog en bra bit över 100000 nu.
Citera
2019-10-15, 21:08
Medlem
Och det värsta var Sveriges reaktion när terrordådet på drottninggatan hade inträffat. Folk bölade som ungar, överallt bölade och grät massa vuxna människor som inte var personligen drabbade. Jävla töntar som bölar och grinar när ni inte är de som har drabbats. Bara Sveriges reaktion och masspsykosen som uppstod i samband med terrordådet är kännetecknande för hur lost Sverige är. Tjat om kärlek hit och kärlek dit, lätt att säga när man inte själv är drabbad. Men tycker inte synd om svenskarna längre, så konstiga värderingar många har så är det ändå svårt att känna samhörighet. Att välja det här är helt oförståeligt. Men är man så dum att man fortsätter att rösta för detta och försvara det så förtjänar man situationen.
Senast redigerad av asdfgh31 2019-10-15 kl. 21:14.
Citera
2019-10-15, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justinsikon
Fortfarande en mindre procent av befolkningen som invandrat till Sverige än vad som har utvandrat från Sverige de senaste 150 åren

Det stämmer inte alls lilla gubben. Speciellt inte om man räknar de med två utrikes föräldrar då vi kommer upp i 25-30% av befolkningen.

Sjukt är det.

Av nyfödda i storstäderna är ca 30%med två utrikes födda föräldrar. 30 fucking procent.
Citera
2019-10-15, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
? Och det behöver man importera folk till?
Nej, men sätta i arbete de som är redan här.
Citera
2019-10-15, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asdfgh31
Och det värsta var Sveriges reaktion när terrordådet på drottninggatan hade inträffat. Folk bölade som ungar, överallt bölade och grät massa vuxna människor som inte var personligen drabbade. Jävla töntar som bölar och grinar när ni inte är de som har drabbats. Bara Sveriges reaktion och masspsykosen som uppstod i samband med terrordådet är kännetecknande för hur lost Sverige är. Tjat om kärlek hit och kärlek dit, lätt att säga när man inte själv är drabbad. Men tycker nästan synd om svenskarna längre, så konstiga värderingar många har så är det ändå svårt att känna samhörighet. Att välja det här är helt oförståeligt. Men är man så dum att man fortsätter att rösta för detta och försvara det så förtjänar man situationen.

Totalt jävla manipulerade och hjärntvättade idioter. Sverige är huvudlandet för den typen.

Sen ska de lägga upp flaggor på profilbilden och visa sitt stöd. Visa solidaritet.

Totalt jävla hjärndöda idioter.
Citera
2019-10-15, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justinsikon
Fortfarande en mindre procent av befolkningen som invandrat till Sverige än vad som har utvandrat från Sverige de senaste 150 åren

Det stämmer inte alls lilla gubben. Speciellt inte om man räknar de med två utrikes föräldrar då vi kommer upp i 25-30% av befolkningen.

Sjukt är det.

Av nyfödda i storstäderna är ca 30%med två utrikes födda föräldrar. 30 fucking procent.
Citera
2019-10-15, 21:16
Medlem
Det är illa, men inte så illa som folk säger här i tråden. Ni är medvetna om att urikesfödda även inkluderar Norrmän, Danskar, Engelsmän, Polacker osv?

Alla "utrikesfödda" är inte enbart negrer eller araber, även om de är en stor del.
Citera
2019-10-15, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Totalt jävla manipulerade och hjärntvättade idioter. Sverige är huvudlandet för den typen.

Sen ska de lägga upp flaggor på profilbilden och visa sitt stöd. Visa solidaritet.

Totalt jävla hjärndöda idioter.

Skulle stå i min text, "tycker inte synd om...", har ändrat det nu så att det blev rätt.

Ja verkligen manipulerade. Hur kan man lita så mycket på staten? Kan folk inte se själva med egna ögon vad som händer. Många svenskar, om inte de allra flesta, är faktiskt för den här invandringen. Kolla svenskens reaktion när invandring förs på tal. Folk blir så rädda. Och sen många invandrare, de blir aggressiva och tar allt personligt. Folk nuförtiden låtsas som att man inte ens vet hur en svensk ser ut. Alla vet hur en svensk ser ut. Det mest lustiga är att det är svenskarna själva som säger "men hur ser man ut när man ser svensk ut"???? Blir helt matt när folk säger så för det är så konstigt och svagt prat.
Ja, det värsta är när alla lägger upp flaggan på profilbilden. Men nu är det så vanligt med terrordåd så snart har väl folk haft majoriteten av europas alla flaggor på profilbilden och det gör det hela ännu töntigare. Det eviga tjatet om solidaritet, gemenskap och liberalism. Se vart det har tagit oss, rakt ner i förvärvet.
Citera
2019-10-15, 21:24
Medlem
Barbarmannens avatar
VEM FAN BRYR SIG? För när ett folk har bett, ja närmast bönat på sina bara knän om att få se sina barn våldtagna och sina hus sprängda, vad ska man då göra? Det räcker att jag har blivit kallad för äcklig rasist och extrem, jag tänker inte dessutom vara antidemokrat.

LÅT SVENSKEN FÅ KUK! Det ENDA jag ångrar är att man inte kan resa tillbaks i tiden för då skulle jag betalt multum för att få se de idioter jag har debatterat för 10 år sedan, ja rent av 15 år sedan med facit i hand. Dessa äckliga jävla parasiter.
Citera
2019-10-15, 21:24
Medlem
Bara tidsfråga innan det blir nya Anna Lindh-dåd. Dessvärre av nazi-svenskar förmodligen. Känner en hel del öststatare, man ska vara livrädd för dem, men de är garanterat emot all invandring från Afrika och mellanöstern. De röstar på det segrande blocket nästa val. Problemet är att det ju är för sent. Återvandring lär endast ske om det blir muslim-terrorism en gång i månaden istället för var tredje år. Annars förlåter svensken, påhejad/hjärntvättad av massmedia
Citera
2019-10-15, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbarmannen
VEM FAN BRYR SIG? För när ett folk har bett, ja närmast bönat på sina bara knän om att få se sina barn våldtagna och sina hus sprängda, vad ska man då göra? Det räcker att jag har blivit kallad för äcklig rasist och extrem, jag tänker inte dessutom vara antidemokrat.

LÅT SVENSKEN FÅR KUK!

Det stämmer. Folk vill ha denna invandring, då ska man inte klaga. De värsta invandringsförespråkarna det är svenskarna. Kolla hur folk lyssnar på politiker. Det är ofattbart att vuxna människor sitter och lyssnar på andra vuxna människor utan att ifrågasätta eller tycka att det som personen säger är fel. Helt indoktrinerade. Värst är Annie Lööf och hon är omtyckt bland många svenska kvinnor. Usch så bedrövlig människa som tycker att Sverige ska ta in 40 miljoner invandrare. Hur kan en man vilja skaffa barn med en kvinna som har sådana åsikter? Vad är det med folk. Och ja, det är för sent. Hoppas ni är nöjda.
Citera
2019-10-15, 21:35
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Det är ett mycket allvarligt läge. Sverige känns otryggare och mer splittrat än många andra europeiska länder. Det blir bara värre och värre. befolkningsutbytet är i full gång och rasism mot svenskar kommer att öka lavinartat tyvärr. Jag tror inte folk (utanför Flashback mm) fattar hur illa detta kommer att sluta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in