2019-10-14, 19:57
Medlem
Nick3ans avatar
David Goldberg har en källa från vita huset som talar om en plan att massmörda Amerikaner under 2020/2021 under bl.a strömavbrott och virus. Han dog (mördad?) kort efter att han avslöjade Iran kriget som false flag.

"Goldberg says that his White House sources say that Trump is working with Zionists to round up millions of Americans after a staged power blackout. All rounded up by DHS/ICE, all typically white and suburban, will be murdered."

"Goldberg says that new alternative media organizations, particularly the ones exposing Israel and Zionism, those with the best work, highest standards, are run by Israel to tag activists for assassination."

"We know they don’t run VT though we can’t promise we aren’t tracked. Goldberg, before he was murdered, says Israel plans to murder 15 million Americans using disease, accidents and eventually, as America becomes more “Trumpish,” simply outright murder.

Stage one is a new strain of influenza being developed at the Lugar Lab in Tbilisi."

https://www.youtube.com/watch?v=449V3VPyaqM
https://www.veteranstoday.com/2019/09/01/murdered-for-speaking-out-last-words-of-david-goldberg-warning-of-mass-murder-of-americans/

"We Jews, we are the destroyers and will remain the destroyers. Nothing you can do will meet our demands and needs. We will forever destroy because we want a world of our own". - Maurice Samuel
Citera
2019-10-14, 21:04
Bannlyst
Jag tror på false flag och att det har förekommit. Men jag tror inte på detta. För komplicerat.
Citera
2019-10-15, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nick3an
Goldberg, before he was murdered, says Israel plans to murder 15 million Americans using disease, accidents and eventually, as America becomes more “Trumpish,” simply outright murder.

USA har en befolkning på 327 miljoner.
En siffra som jag hittade, via "usa mortality rate" på google sökning, gav ca 2,8miljoner dödsfall/år.

Denna Goldberg?
Troll/psyop
Citera
2019-10-15, 16:50
Medlem
Nick3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoooooo
Jag tror på false flag och att det har förekommit. Men jag tror inte på detta. För komplicerat.

Komplicerat är det allt men teknologin har kommit ganska långt och som du vet är Judar smarta, det sägs att alla dessa DNA Ancestry företag är kopplade till Israel och att de kommer använda datan för att skapa anpassade virus. Jag är bara en dum Svenne så vad vet jag, men med tanke på att de låg bakom 9/11 skulle jag inte bli förvånad om detta stämmer.
Citera
2020-02-27, 12:46
Medlem
UbatsValles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nick3an
David Goldberg har en källa från vita huset som talar om en plan att massmörda Amerikaner under 2020/2021 under bl.a strömavbrott och virus. Han dog (mördad?) kort efter att han avslöjade Iran kriget som false flag.

Om coronan är det viruset gubben syftade på vore det väl läge att kika lite närmare på de där dokumenten. Behöver man som tankebrottsling oroa sig i Sverige?
Citera
2020-03-02, 22:41
Medlem
Ter sig ju bra i tiden iallafall att ett nytt virus nu väller in över jordklotet!
Citera
2020-03-02, 22:44
Medlem
Det är bra.

15 millar Vita jänkare = 15 miljoner mindre SUVar. Är marginellt i sak men en bra början

Bara se sanningen. Vi är en överbefolkad planet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in