Citat:
Ursprungligen postat av
Menace.II.Society
Först vill jag att du berättar hur din situation ser ut och varför du inte kan lämna den? Roten till problemet. Sedan har inte antidepressiva den akuta effekt som du verkar tro utan det kan ta en till flera månader innan "önskad effekt" dvs avtrubbning uppnås och tills dess blir allting bara jobbigare. När jag började med voxra exempelvis fick jag starka självmordstankar och en ångest utan dess like under den första tiden, och liknande med SSRI. Så det är bensodiazepiner eller andra droger du behöver för att lindra den inre smärtan.
Besök psykatrin för att reda ut dina bekymmer om du inte orkar det själv.
Om jag ville avslöja mitt liv här skulle jag redan skriva i huvudämnet, jag vill inte se slumpmässiga folk som säger vad jag ska göra eller inte, jag hanterar alltid mina problem ensam, jag har gått till en psykolog, var en slöseri med tid och pengar och jag har blivit arg för tillfället, inte en bra upplevelse, just nu försöker jag te som någon har sagt ovan och jag hoppas att det fungerar, eller åtminstone lösa problemet för nu. Jag säger bara vad jag vill att någon ska veta och jag tycker informationen är viktig, jag kommer att uppdatera min livstid här när dagarna går ut.