2019-10-15, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttadsthlmare
Hur ska de tas? Googlar man är de mesta pulver? Är de rätt?
Ska man lägga pulver i maten eller glas vatten? Finns de i pillerform?

Jag köpte topformulas curcumin, det var högdoserade kapslar och bra pris.
Citera
2019-10-16, 02:21
Medlem
dodgenommeditations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Först vill jag att du berättar hur din situation ser ut och varför du inte kan lämna den? Roten till problemet. Sedan har inte antidepressiva den akuta effekt som du verkar tro utan det kan ta en till flera månader innan "önskad effekt" dvs avtrubbning uppnås och tills dess blir allting bara jobbigare. När jag började med voxra exempelvis fick jag starka självmordstankar och en ångest utan dess like under den första tiden, och liknande med SSRI. Så det är bensodiazepiner eller andra droger du behöver för att lindra den inre smärtan.

Besök psykatrin för att reda ut dina bekymmer om du inte orkar det själv.

Om jag ville avslöja mitt liv här skulle jag redan skriva i huvudämnet, jag vill inte se slumpmässiga folk som säger vad jag ska göra eller inte, jag hanterar alltid mina problem ensam, jag har gått till en psykolog, var en slöseri med tid och pengar och jag har blivit arg för tillfället, inte en bra upplevelse, just nu försöker jag te som någon har sagt ovan och jag hoppas att det fungerar, eller åtminstone lösa problemet för nu. Jag säger bara vad jag vill att någon ska veta och jag tycker informationen är viktig, jag kommer att uppdatera min livstid här när dagarna går ut.
Citera
2019-10-16, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodgenommeditation
Om jag ville avslöja mitt liv här skulle jag redan skriva i huvudämnet, jag vill inte se slumpmässiga folk som säger vad jag ska göra eller inte, jag hanterar alltid mina problem ensam, jag har gått till en psykolog, var en slöseri med tid och pengar och jag har blivit arg för tillfället, inte en bra upplevelse, just nu försöker jag te som någon har sagt ovan och jag hoppas att det fungerar, eller åtminstone lösa problemet för nu. Jag säger bara vad jag vill att någon ska veta och jag tycker informationen är viktig, jag kommer att uppdatera min livstid här när dagarna går ut.
Finns i pm om det är något.

Angående antidepressiva så varför bokar du inte bara en tid till VC så får du ett riktigt preparat utskrivet direkt istället för att mickla med johannesört och skit? Vården delar ut SSRI som om det vore godis nämligen.
Citera
2019-10-16, 07:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Finns i pm om det är något.

Angående antidepressiva så varför bokar du inte bara en tid till VC så får du ett riktigt preparat utskrivet direkt istället för att mickla med johannesört och skit? Vården delar ut SSRI som om det vore godis nämligen.

Riktigt preparat som du tar för att du mår dåligt och första tiden med preparatet mår du så mycket sämre att väldigt många väljer att avsluta sina liv i förtid, preparat som dom delar ut som godis......

Jag tänker inte skriva vad jag tänker just nu.
Citera
2019-10-16, 07:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Buresson
Jag köpte topformulas curcumin, det var högdoserade kapslar och bra pris.

Vilka positiva delar upplever du efter ätit de ett tag?
Citera
2019-10-16, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttadsthlmare
Riktigt preparat som du tar för att du mår dåligt och första tiden med preparatet mår du så mycket sämre att väldigt många väljer att avsluta sina liv i förtid, preparat som dom delar ut som godis......

Jag tänker inte skriva vad jag tänker just nu.
Kan ju tilläggas att det inte är en odelat negativ upplevelse utan den kan också göra nytta och "kicka igång" den depressive lite grann men när man sedan märker att känslorna börjar trubbas av ska man lägga ner skiten. För män är dessa preparat extra besvärande dock eftersom kuken slutar fungera exempelvis.

Vet inte hur många som väljer självmordet under insättning men dessa är väl möjligtvis bipolära utan diagnos.

Man bör ha god läkarkontakt inom psykatrin egentligen när man anväder detta och ha benso tillhands om det känns jobbigt.
Citera
2021-01-10, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subverteramera
HYPERMIN, johannesört.

Här är bara ett enskilt vittnesmål:
Men frågar du mig så funkar det!

tar 3 per dag.

Ingen insättning.
har provat många olika tillskott tidigare.

Kör du det fortfarande?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in