2019-10-12, 03:19
Medlem
Hej grabbar! Jag har kört typ 1 gram dåligt kokain ikväll. Har 150 i puls. Något att vara orolig över eller är det bara att vänta ut pulsen? Såklart nojjar jag för hjätinfarkt...
Citera
2019-10-12, 03:48
Medlem
När ska folk inse att det är en dålig idé att hålla på med centralstimulantia utan benso? Släng i dig ett par xanor så blir det bra.
Citera
2019-10-12, 05:21
Medlem
jattelokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerodox
Hej grabbar! Jag har kört typ 1 gram dåligt kokain ikväll. Har 150 i puls. Något att vara orolig över eller är det bara att vänta ut pulsen? Såklart nojjar jag för hjätinfarkt...
Nu får du ju känna av själv.

Men rent generellt:
Ladd är ju en pulshöjare, så slappna av istället. Du kan ju få högre puls utav att springa eller träna.
Det kommer att gå över. Se till att dricka vatten. Nojar du ökar du pulsen automatiskt.
Citera
2019-10-16, 14:55
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bKgrapq6
När ska folk inse att det är en dålig idé att hålla på med centralstimulantia utan benso? Släng i dig ett par xanor så blir det bra.
This, klarar man inte av när pulsen blir lite extra hög utan att få ångest och shit så ska man alltid ha bens att tillgå. En annan tycker hjärtklappning på cs generellt sett är skönt och är inte nöjd förrän hjärtat rusar, så brukade inte fixa bens om jag tog tjack (tog det varje dag mer eller mindre). Hade bara bens in case jag behövde trippkiller eller som när jag tände av från subben (då tjacket hjälpte nada för det fysiska)
Citera
2019-10-22, 02:17
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerodox

Herregud är du Whitney Houston eller som dör av lite dåligt kokain, skärp dig nu för faan din diva. Min morbror har använt kokain i snart 40 år han lever ännu.
Senast redigerad av Onan-eraren 2019-10-22 kl. 02:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in