2019-10-07, 16:31
Medlem
Kanske är dessa globala fenomen.

2015
"refugees welcome"

2016(?)
"metoo"

2019
Klimatgreta etc

Vad blir nästa kampanj?

Och vad fyller dessa kampanjer för syfte politiskt?
Citera
2019-10-07, 16:41
Medlem
tokens avatar
2020 blir integrationsåret eller nolltolerans mot nysvenskans kriminalitet
Citera
2019-10-07, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subverteramera

2015
"refugees welcome"

2016(?)
"metoo"

2019
Klimatgreta etc

Vad blir nästa kampanj?

Sparkcykelförbud.
Citera
2019-10-07, 16:47
Medlem
Enzymes avatar
Trump 2020! Kommer bli massa kampanjer där media tävlar om hur mycket skit man kan ösa på presidenten. Greta kommer behöva vård för att hantera chocken! WW III! We are doomed!
Citera
2019-10-07, 16:50
Medlem
Rufoss avatar
Att SD fått politisk makt. Där kommer hela etablissemanget och politiska aktivister att piska upp en rejäl masspsykos.

Underskatta inte alla vettskrämda idioter som fortfarande jämrar sig över nazism, stöveltramp och Tredje rikets återuppståndelse. De tror stenhårt på detta. Det finns fortfarande svenskar som säger upp bekantskapen med sina nära vänner för att de röstar på SD.

Den gruppen är både verklighetsfrånvänd och rikstäckande, så de kommer masspsykosa rejält när SD får vara med och bestämma.
Senast redigerad av Rufos 2019-10-07 kl. 17:04.
Citera
2019-10-07, 16:53
Medlem
samvetsfrihet - inga religiösa ska tvingas utföra saker inom sitt arbete som går emot deras religion.
Citera
2019-10-07, 16:54
Medlem
Citat:

2015
"refugees welcome"

2016(?)
"metoo"

2019
Klimatgreta etc

Vad blir nästa kampanj?

Puh....... känns som man tömt ut alla masspsykoser.

Kan det kanske bli "Rädda en journalist". "Vi behövs". "Demokratin behöver Public Servce". Kanske sådana där märken, en hand där det står "Rör inte min skribent". Eller "Vi är också människor - Journalistförebundet".

Jag tror det blir något åt media hållet.
Citera
2019-10-07, 16:56
Medlem
Klownfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Att SD fått politisk makt. Där kommer hela etablissemanget och politiska aktivister att piska upp en rejäl masspsykos.

Underskatta inte alla vettskrämda idioter som fortfarande jämrar sig över nazism, stöveltramp och Tredje rikets återuppståndelse. De tror stenhårt på detta. Det finns fortfarande svenskar som säger upp bekantskapen med sina nära vänner för att de röstar på SD.

Jepp! Titta bara reaktionerna när Trump blev president, folk trodde på riktigt att han skulle börja slunga atombomber över världen
Citera
2019-10-07, 16:59
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undrarson
samvetsfrihet - inga religiösa ska tvingas utföra saker inom sitt arbete som går emot deras religion.

Tror jag sätter alla spelmarker på denna.

Det eller "jag är inget kön. Jag är människa" (Efter att en transa i Hollywood nekats damtoaletten eller dyligt. Leder till att Facebook och google tar bort kön som tillval, regeringen utreder om personummer ska bli könsneutrala. H&M bojkott eftersom dom inte vill slå ihop herr och damavdelning"

eller

"Mitt könsorgan ska inte gömmas" .. Orkar inte utveckla denna

2050
"Även äldre industrirobottar från 1990-talet har rätt till äldreboende
Citera
2019-10-07, 17:04
Medlem
Citat:
Vad blir nästa kampanj?

Alltid svårt att gissa men något som stärker de krafter som vill ha överstatlighet. Det främsta utfallet av Klimat-Greta blir väl att EU får beskattningsrätt genom att koldioxidskatter hamnar direkt till EU på något sätt. På samma sätt syftade nog migrationen till att försvaga nationalstaterna eftersom EU är den enda organisation som kan kontrollera migrationen i ett Europa med öppna gränser internt.

Vad skulle EU kunna komma på härnäst? En kampanj mot terrorism och gränsöverskridande brottslighet skulle kunna fungera eftersom det troligtvis krävs en gemensam europeisk polisorganisation då brottslingar fritt kan åka över gränser.

En annan möjlighet är en kampanj mot övergrepp på internet där syftet skulle kunna vara att försöka ta tillbaka kontrollen över opinionsbildningen från medborgarna tillbaka till politiskt styrd media. Alltså en upprepning av Ryska-troll hetsen för något år sedan?
Citera
2019-10-07, 17:06
Medlem
Klimatpsykosen kommer att fortsätta tåga på.
Bojkotta BH:n alt. Män ska börja använda BH.

Allt mer orakade armhålor hos kvinnor som de kommer gå runt o flexa med överallt, ska symbolisera stark oberoende kvinna som struntar i samhällets normer...eller nåt...
Citera
2019-10-07, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Tror jag sätter alla spelmarker på denna.

Det eller "jag är inget kön. Jag är människa" (Efter att en transa i Hollywood nekats damtoaletten eller dyligt. Leder till att Facebook och google tar bort kön som tillval, regeringen utreder om personummer ska bli könsneutrala. H&M bojkott eftersom dom inte vill slå ihop herr och damavdelning"

eller

"Mitt könsorgan ska inte gömmas" .. Orkar inte utveckla denna

2050
"Även äldre industrirobottar från 1990-talet har rätt till äldreboende

Tror också det spårar ur mot kön.

Tror även att dessa beteenden fyller ett religiöst tomrum för människor. Det blir nya sekter.

#Ideological subversion
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in