2019-10-04, 15:25
Medlem
Jag var chockad över vad jag såg i den här videon om Filipinerna (ett kristet land).

https://youtu.be/pN8nCMZVFnk

Landet har utvecklats till en av de värsta platserna i världen för kvinnor. Där kvinnor måste gifta sig med sina våldtäktsmän ifall de blir gravida, där skilsmässor är olagliga. Tror ni att Europa någonsin skulle kunna falla så lågt?
Citera
2019-10-04, 15:26
Medlem
Klownfaces avatar
Självklart, om vita hamnar i minoritet och en annan folkgrupp tar över rodret
Citera
2019-10-04, 15:34
Medlem
kalkryggars avatar
Mycket religion bakom kränkande och förtryckande samhällen. Vi talar ofta om den hemska Islam, men faktum är att Kristendomen är minst lika hemsk.

Sekulära samhällen tenderar att vara dom mest mänskliga. Därför så måste vi jobba stenhård för att få bort den sjuka tron på sagofiguren Gud. Inte bara i Sverige, norden eller Europa utan i hela världen.
Citera
2019-10-04, 15:41
Medlem
Jo människor har förmågan att bli hemskt ondskefulla.

Det som jag tycker är konstigt är att inte västvärlden vill bevara sin relativa godhet genom att inte låta andra kulturer som har mer ondska bli dominerande..

Västvärlden borde istället försöka bevara det goda som skapats i Väst.

Men tyvärr så vill inte feminister och andra kommunister detta utan de har en drivkraft att bryta ner allt som är bra och ersätta det med något som är sämre.

Min åsikt:

Detta är faktiskt det stora problemet vi står inför och det påverkar oss enormt mycket. Personer blir t.o.m sjuka av detta ,tar livet av sig.
Citera
2019-10-04, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo människor har förmågan att bli hemskt ondskefulla.

Det som jag tycker är konstigt är att inte västvärlden vill bevara sin relativa godhet genom att inte låta andra kulturer som har mer ondska bli dominerande..

Västvärlden borde istället försöka bevara det goda som skapats i Väst.

Men tyvärr så vill inte feminister och andra kommunister detta utan de har en drivkraft att bryta ner allt som är bra och ersätta det med något som är sämre.

Min åsikt:

Detta är faktiskt det stora problemet vi står inför och det påverkar oss enormt mycket. Personer blir t.o.m sjuka av detta ,tar livet av sig.

Tror du att den extremt kapitalistiska eliten är feminister och kommunister?
Citera
2019-10-04, 17:30
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Bland annat.
Citera
2019-10-04, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Bland annat.

Ok. Jag håller inte med. De beter sig likadant nu som då, konsekvenserna är ungefär desamma, oavsett om de kallar sig höger eller vänster.
Citera
2019-10-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Nej men de är ibland onda.

Att skylla allt på kvinnor är heller inte rätt. När man gör det får man ett hat mot kvinnor.

Även om man kan skylla mycket på feminismen så är det inte gruppen kvinnors fel utan man måste hitta vilka som gjorde vad om man ska hitta vilkens fel det är.
Citera
2019-10-04, 19:00
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Feminism --> Jämställdhet och diskriminering
/Moderator
Citera
2019-10-05, 08:52
Medlem
I några av USAs delstater har du samma lagsystem. Om en våldtäktsman gifter sig med sitt offer så kan han slippa fängelse. Låt mig gissa att det rör sig om de mest ultrakonservativa delstaterna.
Citera
2019-10-05, 08:57
Medlem
Jag har en bild på näthinnan där kvinnorna i vår "feministiska regering" står i slöja med ödmjukt nerböjt huvud vid statsbesök i länder där man tycker kvinnor ska veta sin plats. Kan de stå likadant här hemma om vi får en muslimsk despot och ledare? JA det är jag 100% säker på. Tyvärr.
Citera
2019-10-14, 12:32
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Nej men de är ibland onda.

Att skylla allt på kvinnor är heller inte rätt. När man gör det får man ett hat mot kvinnor.

Även om man kan skylla mycket på feminismen så är det inte gruppen kvinnors fel utan man måste hitta vilka som gjorde vad om man ska hitta vilkens fel det är.
Det är kvinnorna som röstat och aktivt infört den enorma MENAmansinvandringen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in