2019-10-01, 22:18
Medlem
CaddeMannens avatar
Kort efter att jag fyllt 18 så fick jag ett frågeformulär från försvarsmakten som jag blev ombedd att fylla i, det avgjorde sedan om man fick gå vidare till nästa steg eller inte. Jag valde att svara oseriöst på ett par väsentliga frågor för att "slippa" att göra lumpen direkt efter gymansiet. Ville nämligen få ordning på saker och ting, körkort, jobb osv. Något jag ångrar lite nu i efterhand. Jag läste nämligen att de sparar svaren i drygt 2år innan de raderas ur systemet. Och eftersom att jag tänkt att söka dit nu "igen" när allt e ordnat så är aningen nojjig över att mina tidigare svar kommer påverka min nya ansökning? Är det något dom lägger märke till tror ni? Värt att söka eller bör man vänta?
Citera
2019-10-01, 22:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Sök och testa. Skadar inte att försöka. Om du gett dumma svar först kanske det gör det svårare. Men hej försök lumpen är kul.
Citera
2019-10-01, 22:53
Medlem
CaddeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Sök och testa. Skadar inte att försöka. Om du gett dumma svar först kanske det gör det svårare. Men hej försök lumpen är kul.

Jo ja, men nekar de pga tidigare svar så måste jag ju vänta ytterligare 2 år innan det är "säkert" att söka igen :/ Jo ja jat insåg det nu i efterhand, som man bäddar får man ligga
Citera
2019-10-02, 01:03
Medlem
maxatdunders avatar
Ring in och tala om sanningen, du har inget pinsamt att berätta ändå. Bara lite hastigt beslut av dig, de är vana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in