• 1
  • 2
2006-03-13, 20:54
Medlem
kleggos avatar
Tjenare, ny här. Undrar lite om winstrol?
Jag är helt ny inom detta (har käkat rätt mycke effedrin förut men det är allt). Jag har kommit över 60 st winstrol piller, vet tyvärr inte styrka. Skulle vilja veta vad jag har att vänta med dessa. Jag vill gå ner i vikt, d ska dom tydligen vara bra för sa han jag köpte dom av. Hur mycke/många jag ska käka o.s.v. Hur tror ni jag kommer känna av det m.m. m.m.
Väldigt tackasam för svar... //J
Citera
2006-03-13, 20:59
Medlem
oiva_87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kleggo
Tjenare, ny här. Undrar lite om winstrol?
Jag är helt ny inom detta (har käkat rätt mycke effedrin förut men det är allt). Jag har kommit över 60 st winstrol piller, vet tyvärr inte styrka. Skulle vilja veta vad jag har att vänta med dessa. Jag vill gå ner i vikt, d ska dom tydligen vara bra för sa han jag köpte dom av. Hur mycke/många jag ska käka o.s.v. Hur tror ni jag kommer känna av det m.m. m.m.
Väldigt tackasam för svar... //J

för det första ta reda på styrkan. för om det e 2mg så kan du inte vänta dig nåt.
Citera
2006-03-13, 21:06
Medlem
pretorias avatar
du kommer knappast gå ner i vikt med hjälp av winnys, men styrka lär du få o stickningar i levern o kassa leder!
förutsatt att det inte e 2mg du sitter på!..sånt måste du ju kolla! det e A och O!
Är det 50mg eller 2mg gör ju viss skillnad...
Citera
2006-03-13, 21:09
Bannlyst
Inte köpa först och fråga sen........
Citera
2006-03-13, 21:16
Medlem
kleggos avatar
Killen jag köpte dom av har tyvärr fått sparken från jobbet så han får jag inte tag i. Men jag tror nog att dom ska vara starka, för han sa att jag skulle ta det försiktigt med dom. Kan man se det på dom på något sätt? Annars? Mer info tack... //J
Citera
2006-03-13, 21:26
Medlem
Du får söka överallt. Amerikanska forum brukar lägga upp bilder på fake&real prepp. Du ska definetivt inte chansa, då winnar är djävligt tuffa för kroppen.

Tvärtom vad många tror, är winnar ingen fettförbrännare, du blir hård men det släpper vid kuravslut.

Stickningar från levern som någon sade är rent BS, då det inte finns några känselnerver i levern. Det gångerna man känner av lever är typ när det bildats agressiva tumörer på levern och dom brukar oftast ha sin lokation i övre delen med spridning ut i magen. Då brukar det som först kännas men då är det nerver i buken som reagerar.
Citera
2006-03-13, 21:34
Medlem
pretorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
Du får söka överallt. Amerikanska forum brukar lägga upp bilder på fake&real prepp. Du ska definetivt inte chansa, då winnar är djävligt tuffa för kroppen.

Tvärtom vad många tror, är winnar ingen fettförbrännare, du blir hård men det släpper vid kuravslut.

Stickningar från levern som någon sade är rent BS, då det inte finns några känselnerver i levern. Det gångerna man känner av lever är typ när det bildats agressiva tumörer på levern och dom brukar oftast ha sin lokation i övre delen med spridning ut i magen. Då brukar det som först kännas men då är det nerver i buken som reagerar.

Då har du nog aldrig kört en ordentlig winnykur!
det kan sticka till rejält sen vart det kommer ifrån kan man ju diskutera, det e ju hårt för njurarna oxå!
Men jag tycker vedebörande ska lägga upp bilder så vi får se vad det e han har hemma!
Citera
2006-03-13, 21:43
Medlem
kleggos avatar
Hur lägger man ut en bild då?

Jag är väldigt tacksam att ni hjälper mig, Som sagt alla råd är bra råd... Typ...
Gärna mer info om ni har eller kan få fram. //J
Citera
2006-03-13, 22:53
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kleggo
Hur lägger man ut en bild då?

Jag är väldigt tacksam att ni hjälper mig, Som sagt alla råd är bra råd... Typ...
Gärna mer info om ni har eller kan få fram. //J

Det räcker nog med att du beskriver hur dom ser ut annars.
Citera
2006-03-13, 23:41
Medlem
biggens avatar
japp säg vilken färg samt storleken på dom om de står nått på dom osv.
personligen gillar ja winny skarp! man blir hårdare starkare men stygga för kroppen!
Citera
2006-03-14, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pretoria
Då har du nog aldrig kört en ordentlig winnykur!
det kan sticka till rejält sen vart det kommer ifrån kan man ju diskutera, det e ju hårt för njurarna oxå!
Men jag tycker vedebörande ska lägga upp bilder så vi får se vad det e han har hemma!

Jodå, jag har kört en riktig winnykur, för en massa år sedan. Jag har kronisk leverinflammation och har varit rejält gul på hela kroppen, levern har varit rejält svullen, men inget som känns dock i levern. Dock kan man trycka under högra revbenet ordentligt djupt, liggandes på rygg med uppdragna knän. Om levern är svullen kan man känna kanten av den.

Om avföringen börjar bli ljus har du ett klart svar från levern att den tar skada
Citera
2006-03-14, 00:17
Medlem
biggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
Jodå, jag har kört en riktig winnykur, för en massa år sedan. Jag har kronisk leverinflammation och har varit rejält gul på hela kroppen, levern har varit rejält svullen, men inget som känns dock i levern. Dock kan man trycka under högra revbenet ordentligt djupt, liggandes på rygg med uppdragna knän. Om levern är svullen kan man känna kanten av den.

Om avföringen börjar bli ljus har du ett klart svar från levern att den tar skada
bli till att kolla bajsen i morgonbitti..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in