2019-10-04, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jag börjar fundera på självmord som alternativ om mannen inte är den skyldige.

Hon måste ju ha varit väldigt deprimerad rädd och ångestfylld av sin situation.

Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Det är lite farligt att innan domstolen dömt gå ut och skipa egen rättvisa. Undrar vad Paula Winberg tänker nu när maken släppt?

Ja troligen är det självmord på vilket sätt kommer nog fram snart. Ska se om jag kan ta reda på mer i dag.

Ja det är det. Och hon är ju garanterat en nära vän som lät känslorna prata innan någon visste eller vet hur detta gått till.
Citera
2019-10-04, 12:28
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det kan vara så att hon var både deprimerad, arg och missnöjd över skilsmässan och allt annat i livet, att hon, som du säger, tog livet av sig. Och passade på att ge honom skulden. Vad det nu är för vits med det.

Jag har missat att de var skilda. Trodde de fortfarande bodde ihop och att hon kanske tröttnat på att bli slagen var och varannan dag.
Citera
2019-10-04, 12:32
Medlem
Citat:
Jag har missat att de var skilda. Trodde de fortfarande bodde ihop och att hon kanske tröttnat på att bli slagen var och varannan dag.
Dom bodde inte ihop längre och de hade pratat om skilsmässa några månader. I förra veckan, eller veckan innan, lade han in om den och betalade det belopp det kostar. Om jag nu minns rätt i alltihop.

Jag börjar undra lite om inte allting är iscensatt av henne själv? Hon hade inga synliga skador efter "misshandeln" förra veckan. Han blev gripen men släppt ganska omgående. Och sen springer hon in till grannen - "hade jag varit där så hade jag varit död". Och nu så är hon död.

Med tanke på hur hon betedde sig på leklandet, där hon hotade personal, så vete tusan om hon verkligen inte är kapabel till ett sånt här scenario också. Hon verkar inte helt stabil (om man ska vara lite försiktig i uttalandet).
Senast redigerad av Picasso2 2019-10-04 kl. 12:35.
Citera
2019-10-04, 13:52
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Dom bodde inte ihop längre och de hade pratat om skilsmässa några månader. I förra veckan, eller veckan innan, lade han in om den och betalade det belopp det kostar. Om jag nu minns rätt i alltihop.

Jag börjar undra lite om inte allting är iscensatt av henne själv? Hon hade inga synliga skador efter "misshandeln" förra veckan. Han blev gripen men släppt ganska omgående. Och sen springer hon in till grannen - "hade jag varit där så hade jag varit död". Och nu så är hon död.

Med tanke på hur hon betedde sig på leklandet, där hon hotade personal, så vete tusan om hon verkligen inte är kapabel till ett sånt här scenario också. Hon verkar inte helt stabil (om man ska vara lite försiktig i uttalandet).

Jag vet inte, misshandlade offer blir ju tyvärr mentalt ostabila så det är svårt att döma från hennes psykiska ohälsa och märkliga beteende.

Men det är inte omöjligt förstås.
Citera
2019-10-04, 16:50
Medlem
Den man i 45-årsåldern som anhölls som misstänkt för att ha mördat sin fru har alibi.*

En film visar att han varit på McDonald's och ätit. Vittnen styrker hans berättelse, uppger hans advokat

– Han hittade kvinnan död och försökte återuppliva henne, ringde efter ambulans men blev i stället misstänkt för att ha dödat henne. Det är inte första gången en anhörig råkar ut för detta, säger advokaten Mikael Nilsson.

https://www.expressen.se/kvallsposte...reps-for-mord/
Senast redigerad av Larunko 2019-10-04 kl. 16:54.
Citera
2019-10-04, 16:52
Alexia var värsta koksomanen, har festat med henne på hotell flera gånger för ex antal år sedan och vi la upp linor på hennes bröst o fitta osv
Citera
2019-10-04, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Alexia var värsta koksomanen, har festat med henne på hotell flera gånger för ex antal år sedan och vi la upp linor på hennes bröst o fitta osv

Ja och hon gillade att "visa" upp sig😉
Citera
2019-10-04, 17:39
Medlem
Som folk beter sig på hans Facebook, även efter att han blivit släppt! Borde skämmas!
Citera
2019-10-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
https://www.facebook.com/Bill*73 (e)

Ann* Stj*rnberg (a,e) Hoppas karma tar dig. Hur fan kan man ta död på en annan människa

P*ula Winb*rg (a,e) Jag sitter och försöker komma på dom absolut vidrigaste äckligaste sakerna man skulle kunna skriva till någon men det finns inga ord som kan beskriva dig ditt jävla svin. Må ditt samvete ÄTA UPP DIG varje dag, varje timme och varje sekund i resten av ditt onödiga patetiska jävla liv. Ska spotta på din grav när du äntligen lämnar in 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Nu får dessa idioter äta upp sina ord. De hade aldrig vågat skriva så om han hade varit en arab eller neger, men när det är en svensk man då jävlar skräder man inte orden.
Citera
2019-10-04, 19:51
Medlem
Vilket konstigt fall. Det följer inte normala mallen för sådana kvinnomord.

Först och främst var det han som lämnade in om skilsmässa, alltså inte hon. Han har velat lämna -inte hon. Varför skulle han ha ihjäl henne om han ändå redan lyckats bli kvitt henne.

Kvinnan däremot verkar högst instabil enligt vad som framkommit i tråden. Min gissning är att hon velat hämnas för att han lämnade henne, och springer in till grannen och påstår att han misshandlat henne. När det inte lyckas och mannen släpps, så tänker hon att hon får ta i ytterligare lite mer. Lite större skador, så kanske han blir häktad. Och så dör hon på kuppen.

Jag tror han är oskyldig och att hon tagit livet av sig för att han lämnat henne. Och passar på att försöka lägga skulden på honom som en hämnd.
Citera
2019-10-04, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Vilket konstigt fall. Det följer inte normala mallen för sådana kvinnomord.

Först och främst var det han som lämnade in om skilsmässa, alltså inte hon. Han har velat lämna -inte hon. Varför skulle han ha ihjäl henne om han ändå redan lyckats bli kvitt henne.

Kvinnan däremot verkar högst instabil enligt vad som framkommit i tråden. Min gissning är att hon velat hämnas för att han lämnade henne, och springer in till grannen och påstår att han misshandlat henne. När det inte lyckas och mannen släpps, så tänker hon att hon får ta i ytterligare lite mer. Lite större skador, så kanske han blir häktad. Och så dör hon på kuppen.

Jag tror han är oskyldig och att hon tagit livet av sig för att han lämnat henne. Och passar på att försöka lägga skulden på honom som en hämnd.
Hon anmälde honom för misshandel - inga synliga skador - han åker in och släpps. Det var DÄREFTER hon rände in till grannen och var "livrädd" för honom och påstod att han snott både mobil och plånbok. Vid frågan är om han var i huset så sa hon att nej, det vara han inte för "då hade jag varit död". Sen gick hon hem. Och sen hittade han henne och försökte rädda henne - ringde ambulans och även polisen kom och sen blev han gripen. Självklart blir han det, även om hon ljög ang misshandeln som han satt inne för på helgen. Så har jag för mig att tidslinjen var.
Citera
2019-10-04, 20:29
Medlem
Citat:
Jag börjar fundera på självmord som alternativ om mannen inte är den skyldige.

Hon måste ju ha varit väldigt deprimerad rädd och ångestfylld av sin situation.

Varför måste hon vara det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in