2020-05-09, 19:09
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Folk som bor i BRF som är restaurangen hyr lokal av kan inte sova pga restaurangen.

Men det handlar inte bara om det - nu kan man i o f s glädjas att även finkvarteren drabbas då araber rycker fram - men de har tagit över ett helt territorium det där stället. Åk dit, så fattar ni vidden av det.

Även om det är fikonmänniskor som drabbats av det, så är vi messvenskar om vi inte sätter p för att en invandrargrupp, i det här fallet araber, fullständigt dränker ett helt område med sin kultur, sina hijaber och skränig arabmusik i ett helt disco typ..

Jag pratar med många andra invandrare, och är det några som hatar araber, så är det andra invandrare som anpassat sig till Sverige.

"Varför kan inte de anpassa sig, när jag anpassat mig!" var det en som upprört uttryckt sist vi pratat om araber.

Här åker nu hijaber, sjalar, och allsköns enkom araber från Rinkeby, Tensta och övriga orter och vallfärdar till Midan och intar ett helt territorium där vid Hornsberg, och fullständigt dränker miljön med sin arabkultur och genomfula musik.

Man känner sig våldtagen som svensk när man går in i en sån miljö.

Antirasisterna: "Åh, de ska få ha sin kultur. Den ska få vara kvar."
SÅ FAN HELLER! Att vi ska låta några ta över ett helt territorium med "sin kultur".

De ska låta sig integreras, som andra invandrare gör!

De ska inte ta över hela områden "med sitt".

Åk dit, om ni inte fattar vad jag menar.
Det är ett ställe som det kryper i kroppen när man kommer till det, även mitt i vintern.

Jag åkte dit för jag ville testa en kebab, men jag vände omedelbart i dörrn.
Senast redigerad av dialektiker 2020-05-09 kl. 19:14.
Citera
2020-05-09, 19:13
Bannlyst
Där finns en fördel. Bor själv utanför tullarna och har sett min stadsdel blivit slum bara på något år. Lägenheterna gå inte till behövande Svenskar som har köat i 15 år utan delas till nyanlända negrer och annat slödder som inte har ett skit i Sverige att göra. Så det är fördel även innestansborna få smaka på mångkulturens baksida så att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men det handlar inte bara om det - nu kan man i o f s glädjas att även finkvarteren drabbas då araber rycker fram - men de har tagit över ett helt territorium det där stället. Åk dit, så fattar ni vidden av det.

Även om det är fikonmänniskor som drabbats av det, så är vi messvenskar om vi inte sätter p för att en invandrargrupp, i det här fallet araber, fullständigt dränker ett helt område med sin kultur, sina hijaber och skränig arabmusik i ett helt disco typ..

Jag pratar med många andra invandrare, och är det några som hatar araber, så är det andra invandrare som anpassat sig till Sverige.

"Varför kan inte de anpassa sig, när jag anpassat mig!" var det en som upprört uttryckt sist vi pratat om araber.

Här åker nu hijaber, sjalar, och allsköns enkom araber från Rinkeby, Tensta och övriga orter och vallfärdar till Midan och intar ett helt territorium där vid Hornsberg, och fullständigt dränker miljön med sin arabkultur och genomfula musik.

Man känner sig våldtagen som svensk när man går in i en sån miljö.

Antirasisterna: "Åh, de ska få ha sin kultur. Den ska få vara kvar."
SÅ FAN HELLER! Att vi ska låta några ta över ett helt territorium med "sin kultur".

De ska låta sig integreras, som andra invandrare gör!

De ska inte ta över hela områden "med sitt".

Åk dit, om ni inte fattar vad jag menar.
Det är ett ställe som det kryper i kroppen när man kommer till det, även mitt i vintern.

Jag åkte dit för jag ville testa en kebab, men jag vände omedelbart i dörrn.
Citera
2020-05-09, 19:33
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Där finns en fördel. Bor själv utanför tullarna och har sett min stadsdel blivit slum bara på något år. Lägenheterna gå inte till behövande Svenskar som har köat i 15 år utan delas till nyanlända negrer och annat slödder som inte har ett skit i Sverige att göra. Så det är fördel även innestansborna få smaka på mångkulturens baksida så att säga.

Jo, det är klart, men jag var tvungen att beskriva hela min antipati för stället, utan att behöva bli kallad för rasist. Andra invandrare mår också skit av att vissa grupperingar breder ut sig.

Den antipatin som jag kände då jag klev in på Midan är det inte bara jag som svensk känner (att några våldtar min kultur).

Nu fattar jag hur illa invandrare mår i förortsgetton där klaner intar territorium.

Det är så oförskämt att komma till ett nytt land, och vägra låta sig integreras, och istället äga landet med sin nya kultur.

Jag som svensk och andra invandrare blir förbannad, på att vissa grupper av invandrare, vägrar låta sig integreras.
Senast redigerad av dialektiker 2020-05-09 kl. 19:59.
Citera
2020-05-09, 20:30
Medlem
FeketeKutyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumpLump
Midan får rätt och bostadsrättsföreningen får böta 500.000

https://omni.se/a/6jQ16z

500000 är inte böter, det är motpartens rättegångskostnader som dom får betala. Det är en jäkla skillnad,.
Citera
2020-05-09, 22:49
Medlem
Midans Kebab ligger i valdistriktet S:t Göran 5 Kristinebergs strand. Där röstade 7,9 % för SD i riksdagsvalet 2018. Mindre än hälften av riksgenomsnittet.

Och nu klagas det på de konsekvenser de har gått ur sin väg för att införa - öppna gränser, massmigration

Källa: https://imgur.com/a/QlnWZoN
Citera
2020-05-10, 17:40
Avstängd
BATTs avatar
Har någon besökt restaurangen på senare tid? Hur är läget nu? Varför inte ta lite bilder och lägga upp här så blir diskussionen mer konkret.

Sen kan frågor om integrationen tas i rätt delforum. Tack på förhand.
Citera
2020-05-10, 18:16
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Har någon besökt restaurangen på senare tid? Hur är läget nu? Varför inte ta lite bilder och lägga upp här så blir diskussionen mer konkret.

Här är en bild,https://www.stockholmdirekt.se/nyhet...z0wQAhlSqE7Mw/ men då Midan kärleksbombades. Du ser några i grått hår (etniska svenskar) som är där, men även denna kväll så ser du många svarthåriga människor på denna bild.

Stället är stort. Det står flera biträden uppradade vid olika diskar då man kommer in på restaurangen. En del med sjalar.
Arabisk musik impregnerar stället.

Här är en till bild, https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...gors-i-domstol där du ser bara svarthåriga människor utanför stället.

Det strömmade till lite "goda" pk-ister till stället då det skulle kärleksbombas och i och med tv-sändningen. Annars går svenskar inte dit.

Men i aktion så gör de vad som helst för att markera mot rasister. Dock står de inte ut på stället dagligdags.

Så det är lätt att häva ut sig i media, att bostadsrättsföreningen är rasistiska.
Senast redigerad av dialektiker 2020-05-10 kl. 18:48.
Citera
2020-05-10, 21:03
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Här är en bild,https://www.stockholmdirekt.se/nyhet...z0wQAhlSqE7Mw/ men då Midan kärleksbombades. Du ser några i grått hår (etniska svenskar) som är där, men även denna kväll så ser du många svarthåriga människor på denna bild.

Stället är stort. Det står flera biträden uppradade vid olika diskar då man kommer in på restaurangen. En del med sjalar.
Arabisk musik impregnerar stället.

Här är en till bild, https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...gors-i-domstol där du ser bara svarthåriga människor utanför stället.

Det strömmade till lite "goda" pk-ister till stället då det skulle kärleksbombas och i och med tv-sändningen. Annars går svenskar inte dit.

Men i aktion så gör de vad som helst för att markera mot rasister. Dock står de inte ut på stället dagligdags.

Så det är lätt att häva ut sig i media, att bostadsrättsföreningen är rasistiska.

Jag kan dock inte hugga i sten med det jag säger, men det är baserat på mitt eget intryck i verkligheten efter ett besök (ihop med att man hört att folk vallfärdar dit från Rinkeby Tensta och alla araber från andra ställen inom Stockholm. Det var mitt intryck också när jag kom i dörren, med ett helt gäng muslimer i klädnad som gick in. Stället är så långt ifrån en lokalkrog det kan bli, utan har blivit ett samlingstillhåll från muslimer och araber istället.)

Men det kanske är fler som kan verifiera om detta är helt riktigt?
Citera
2020-05-11, 06:54
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Jag kan dock inte hugga i sten med det jag säger, men det är baserat på mitt eget intryck i verkligheten efter ett besök (ihop med att man hört att folk vallfärdar dit från Rinkeby Tensta och alla araber från andra ställen inom Stockholm. Det var mitt intryck också när jag kom i dörren, med ett helt gäng muslimer i klädnad som gick in. Stället är så långt ifrån en lokalkrog det kan bli, utan har blivit ett samlingstillhåll från muslimer och araber istället.)

Men det kanske är fler som kan verifiera om detta är helt riktigt?

Nästan så man blir nyfiken på att besöka midan när man är i stockholm. Särskilt intressant nån solig dag då det är packat med folk vid strandpromenaden.
Citera
2020-05-11, 19:57
Medlem
Kommer domen att överklagas?
Citera
2020-05-11, 20:05
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BATT

På vilket sätt ska bilderna vara underlag för diskussion?

Gick förbi där häromdagen, såg ut som vanligt.
Citera
2020-05-11, 20:08
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Kommer domen att överklagas?

Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto