Citat:
Ursprungligen postat av
Niggers
Folk som bor i BRF som är restaurangen hyr lokal av kan inte sova pga restaurangen.
Men det handlar inte bara om det - nu kan man i o f s glädjas att även finkvarteren drabbas då araber rycker fram - men de har tagit över ett helt territorium det där stället. Åk dit, så fattar ni vidden av det.
Även om det är fikonmänniskor som drabbats av det, så är vi messvenskar om vi inte sätter p för att en invandrargrupp, i det här fallet araber, fullständigt dränker ett helt område med sin kultur, sina hijaber och skränig arabmusik i ett helt disco typ..
Jag pratar med många andra invandrare, och är det några som hatar araber, så är det
andra invandrare som anpassat sig till Sverige.
"Varför kan inte de anpassa sig, när jag anpassat mig!" var det en som upprört uttryckt sist vi pratat om araber.
Här åker nu hijaber, sjalar, och allsköns enkom araber från Rinkeby, Tensta och övriga orter och vallfärdar till Midan och intar ett helt territorium där vid Hornsberg, och fullständigt dränker miljön med sin arabkultur och genomfula musik.
Man känner sig våldtagen som svensk när man går in i en sån miljö.
Antirasisterna: "Åh, de ska få ha sin kultur. Den ska få vara kvar."
SÅ FAN HELLER! Att vi ska låta några ta över ett helt territorium med "sin kultur".
De ska låta sig integreras, som andra invandrare gör!
De ska inte ta över hela områden "med sitt".
Åk dit, om ni inte fattar vad jag menar.
Det är ett ställe som det kryper i kroppen när man kommer till det, även mitt i vintern.
Jag åkte dit för jag ville testa en kebab, men jag vände omedelbart i dörrn.