2019-09-30, 17:34
Medlem
Tog det i fredags, hade ej rört något på två månader dessförinnan. Dagen efter? Sov 48h, ej ätit någonting heller för spyr bara upp allt, tom vätska. Ont i huvudet. Visste metadon var starkt men aldrig någonsin påverkats såhär av någonting annat tidigare, helt brutalt..

Har opium liggandes, hört det ska fixa illamående och kass mage.
Citera
2019-09-30, 17:37
Medlem
Under ruset mådde jag kanon bra. Fast noddade så pass extremt att det ej gick att hålla ögonen öppna. När jag vaknade ett halvt dygn efter jag var vaken 16h o njöt av ruset var jag halv nodig fortfarande men började redan små frysa och svettas som fan
Citera
2019-09-30, 20:17
Medlem
Varför i helvete använder du metadon? Metadon använder man om man går på behandling och blir avrättad om man rör en olaglig drog igen. Metadon är alltid, alltid sista utvägen.

Må väl. Hur mår du nu?
Citera
2019-10-01, 13:52
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakryggad247
Varför i helvete använder du metadon? Metadon använder man om man går på behandling och blir avrättad om man rör en olaglig drog igen. Metadon är alltid, alltid sista utvägen.

Må väl. Hur mår du nu?
Metadon är schyst, sålänge du behärskar dig och inte missbrukar
Citera
2019-10-03, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakryggad247

Må väl. Hur mår du nu?

För metadon är super, super skönt och långt rus. Tog dock för mycket så mådde helvetiskt i en hel vecka
Citera
2019-10-09, 21:40
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
För metadon är super, super skönt och långt rus. Tog dock för mycket så mådde helvetiskt i en hel vecka
Akta dig för metadon-dosering - det är potent som fan, lättare att överdosera på det än allt annat om man räknar bort Fentanyl.
Citera
2019-10-31, 13:50
Medlem
Tagit 150mg metadon, någon fara?

Hej, precis intagit 150 mg metadon, vad kan jag förvänta mig? Det är ingen risk för att något dåligt händer hoppas jag? Har ej någon tolerans men fick höra ett en normal dos är 100-120 mg så.

Tidigare tagit oxy, rökt heroin och så, men aldrig byggt upp en tolerans, dock borde kroppen vara van då jag tagit opiater en del.
Senast redigerad av Raketforandringen 2019-10-31 kl. 13:54.
Citera
2019-10-31, 13:52
Medlem
makduis avatar
Citat:
Hej, precis intagit 150 mg metadon, vad kan jag förvänta mig? Det är ingen risk för att något dåligt händer hoppas jag? Har ej någon tolerans men fick höra ett en normal dos är 100-120 mg så.
Det är en väldigt hög dos utan tolerans, kan bli så att du får kämpa för att överleva eller så dör du av andningsdep
Citera
2019-10-31, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Det är en väldigt hög dos utan tolerans, kan bli så att du får kämpa för att överleva eller så dör du av andningsdep

Va?! Hur stor är den risken då? :S Ska jag ringa ambulans och säga till eller?!? Fan fan fan vill inte ha problem. Fick höra att den dosen inte var dödlig utan det var doser över 200 mg som det började bli farligt. Brukar äta 400 mg oxy utan problem ju
Citera
2019-10-31, 13:53
Medlem
Citat:
Va?! Hur stor är den risken då? :S Ska jag ringa ambulans och säga till eller?!?

Ja ring.
Citera
2019-10-31, 13:55
Medlem
Har du ringt?
Citera
2019-10-31, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av windscope
Har du ringt?

Nej vill inte ha problem fan, vill inte att det ska komma ut alltså jag pallar inte det!!! Kan jag inte gå och spy bara?!?! Alltså är det säkert att något dåligt händer? Tagit höga doser oxy innan ju utan problem
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in