Citat:
Ursprungligen postat av
sunny5
Nja, hon har C/o adress till Rättspsykiatriska i Växjö, men de/den hon är mantalsskriven hos kanske vill vara anonym

Låter väl rimligt. Sorgligt att en sån får gå ute på fri fot. Har man med vilje dödat ett barn borde man i min åsikt ha övervakning resten av livet och en tvångssterilisering. Låter man en sån galning bo hos en får man ju verkligen hoppas att den hon bor hos kan försvara sig vid nästa gång hon försöker döda någon.