2012-08-07, 20:41
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Kille: Oändligt.
Tjej: 1
Citera
2012-08-08, 09:46
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSecretary
Har du läst tidigare svar, eller gick du dirrekt till sista sidan? Har du läst även andra trådar om ämnet? Lever du i samma Sverige som jag gör?

Nu är inte alla lika inskränkta som de som skrivit här, men många är det och därför blir det en reaktion.

En vän (manlig) sa till mig en gång: "Det är när inte när min flicka ser åt andra jag blir rädd, utan när hon slutar berätta det för mig. Den dagen hon inte säger att hon vill ha hem en till tjej hon sett och att VI ska leka med henne, eller att hon fantiserat att VI gör något. Den dagen jag inte längre är med i hennes fantasier, eller när hon slutar prata om dem. Den dagen är jag riktigt rädd. Då vill hon inte ha mig längre... "

Förstår inte heller ditt problem med varför du inte skulle innefattas i hennes sexdrömmar/fantasier. Älskar hon dig så gör du det, älskar hon dig inte, nej då är hon en fitta som inte vågar lämna dig, och bara stannar för trygghet. Men det är en annan diskussion...

Förstår du lite mer hur jag tänker nu?

Jag vet hur många skribenter är på flashback. Jag tror lika mkt att de inte är representativa för Sveriges män, eller framför allt de män du föredrar :-)

Och jag tror ändå vi är på typ samma våglängd. Faktiskt.
Citera
2013-04-07, 23:02
Medlem
hänger på vilken sorts relation ni tänker ingå. Ska ni ha ett seriöst, giftermålsliknande, sambo eller whatever seriöst förhållande då får man nog hålla käft om det är mer ett polar och snacka/göra bra liv och utbyta ideer och chilla då spelar det mindre roll.
Citera
2013-04-08, 09:22
Medlem
Aghartas avatar
Ju fler desto bättre. Det tyder på att hon är intresserad av sex.
Citera
2013-04-08, 21:41
Medlem
Jag är 18 och har varit med 3 st. Men mina väninnor ligger nog på runt 15 st allihopa, och dem är i samma ålder som mig.. Jag har alltid varit väldigt försiktig och snarare varit den som "återupptagit" med mina "gamla" haff än att ragga upp nya varje helg på krogen haha.

Beroende på vad jag vill ha ut av en person spelar antalet sexpartners roll. Om jag hade letat efter ett seriöst förhållande hade en kille med 30-> sexpartners inte hamnat högt i rang mot en kille som kanske ligger på 4-5. Men vill jag bara knulla så kan ett högt antal sexpartners låta som musik i mina öron eftersom jag vill ha en erfaren herre
Citera
2013-04-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oohnoo
Jag är 18 och har varit med 3 st. Men mina väninnor ligger nog på runt 15 st allihopa, och dem är i samma ålder som mig.. Jag har alltid varit väldigt försiktig och snarare varit den som "återupptagit" med mina "gamla" haff än att ragga upp nya varje helg på krogen haha.

Beroende på vad jag vill ha ut av en person spelar antalet sexpartners roll. Om jag hade letat efter ett seriöst förhållande hade en kille med 30-> sexpartners inte hamnat högt i rang mot en kille som kanske ligger på 4-5. Men vill jag bara knulla så kan ett högt antal sexpartners låta som musik i mina öron eftersom jag vill ha en erfaren herre

18 bast och 15 st? Vart fan är samhället påväg?
Jävla horkultur vi har i sverige.

Till TS, jag skulle aldrig inleda något seriöst med en som varit med mer än 5 killar och som är i min ålder (23).
Jag finner det avtändande och rent vidrigt, jag vill inte att en halv kommun ska ha varit mellan min tjejs ben tidigare och blandat kroppsvätskor.
Skulle tex aldrig kunna gå ned på en tjej som dig ts utan att se framför mig hur 50 kukar har varit där och kladdat innan, mår bara illa av tanken på det.
Citera
2013-04-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskarn
18 bast och 15 st? Vart fan är samhället påväg?
Jävla horkultur vi har i sverige.

Till TS, jag skulle aldrig inleda något seriöst med en som varit med mer än 5 killar och som är i min ålder (23).
Jag finner det avtändande och rent vidrigt, jag vill inte att en halv kommun ska ha varit mellan min tjejs ben tidigare och blandat kroppsvätskor.
Skulle tex aldrig kunna gå ned på en tjej som dig ts utan att se framför mig hur 50 kukar har varit där och kladdat innan, mår bara illa av tanken på det.
Hårda ord!
Citera
2013-04-08, 22:25
Medlem
Citat:
Hårda ord!

Det där var snällt lagt, får jag fråga, bor du i en storstad som sthlm, göteborg eller malmö?
Tjejerna har en tendens att vara slampigare där har jag märkt då dom kan vara mer anonyma, jag bor själv i en kommun med 13k invånare och vi hade en tjej i gymnasiet som hade legat med 20st och mer eller mindre alla män såg henne som ett luder, något man gick till på fyllan.
Citera
2013-04-08, 22:38
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Är det verkligen något man ens frågar om? Allt handlar väl om vad det är för en person? Antalet sexpartners gör väl varken till eller från om det är rätt person.
Citera
2013-04-08, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Är det verkligen något man ens frågar om? Allt handlar väl om vad det är för en person? Antalet sexpartners gör väl varken till eller från om det är rätt person.
Mjo.. det påverkar mig iallafall om jag VET att en kille som flörtar med mig legat runt en hel del..
Citera
2013-04-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskarn
Det där var snällt lagt, får jag fråga, bor du i en storstad som sthlm, göteborg eller malmö?
Tjejerna har en tendens att vara slampigare där har jag märkt då dom kan vara mer anonyma, jag bor själv i en kommun med 13k invånare och vi hade en tjej i gymnasiet som hade legat med 20st och mer eller mindre alla män såg henne som ett luder, något man gick till på fyllan.
Nej. Helsingborg
Men kan tänka mig att det blir lättare att ligga runt i en storstad där man kan vara mer anonym än i en kommun med 13k invånare.
Citera
2013-04-08, 22:49
Medlem
WaS-ToYs avatar
Antalet tidigare sexpartners hos den jag är med är rätt oväsentligt. Tex vet jag om att nuvarande knullat runt rätt flitigt och det stör inte mig ett dugg. Det är ju mig han är med nu liksom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in