Citat:
Ursprungligen postat av oohnoo
Jag är 18 och har varit med 3 st. Men mina väninnor ligger nog på runt 15 st allihopa, och dem är i samma ålder som mig..

Jag har alltid varit väldigt försiktig och snarare varit den som "återupptagit" med mina "gamla" haff än att ragga upp nya varje helg på krogen haha.
Beroende på vad jag vill ha ut av en person spelar antalet sexpartners roll. Om jag hade letat efter ett seriöst förhållande hade en kille med 30-> sexpartners inte hamnat högt i rang mot en kille som kanske ligger på 4-5.

Men vill jag bara knulla så kan ett högt antal sexpartners låta som musik i mina öron eftersom jag vill ha en erfaren herre

18 bast och 15 st? Vart fan är samhället påväg?
Jävla horkultur vi har i sverige.
Till TS, jag skulle aldrig inleda något seriöst med en som varit med mer än 5 killar och som är i min ålder (23).
Jag finner det avtändande och rent vidrigt, jag vill inte att en halv kommun ska ha varit mellan min tjejs ben tidigare och blandat kroppsvätskor.
Skulle tex aldrig kunna gå ned på en tjej som dig ts utan att se framför mig hur 50 kukar har varit där och kladdat innan, mår bara illa av tanken på det.